AKCIA! CELOŽIVOTNÉ predplatné so zľavou 50%, nezmeškaj to!
Zisti viac

Ako využiť referencie v marketingu

3h 18min
Čas
19
Kapitol
Marketing
Kategória
-
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Ako využiť referencie v marketingu

Práca so spätnou väzbou je hotová veda. Veľkým a častým problémom v mnohých firmách i v budovaní vzťahov so zákazníkmi je práve komunikácia.

Tá je základom celej spätnej väzby a často prináša množstvo zaujímavých podnetov i príbehov, ktoré majú vplyv na nákupné správanie našich zákazníkov.

Princíp spoločenského potvrdzovania poznáme z behaviorálnych poznatkov ako sociálne schválenie. Hovorí, že pri rozhodovaní o tom čo je správne, sa ľudia obracajú na ostatných, aby zistili, čo považujú za správne.

Čím viac vidíte, že iní niečo robia, tým viac to vnímate ako správne správanie, pretože váš mozog usudzuje, že môžu o situácii vedieť viac.

V prípade e-shopu platí, že čím viac recenzií čítate od spoločností alebo značiek, ktorým dôverujete, tým vyššia je pravdepodobnosť, že eshopu s nákupom dôverujete

Takže záver je taký, že princíp sociálneho schválenia je silným zdrojom potvrdenia dôveryhodnosti.

Čo všetko s kurzom Ako využiť referencie v marketingu získate

  • videotutoriály o referenciách v marketingu,
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedajú autori kurzu Katarína Ďurčová a Imrich Kovaľ,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu Ako využiť referencie v marketingu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

1 Prečo je referencia najsilnejší prvok dôveryhodnosti
1.1 Prečo je referencia najsilnejší prvok dôveryhodnosti
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.2 Ako získať referenciu
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.3 Prečo získavať referencie z hľadiska potrieb firmy či tímu
Dostupné len po zakúpení prístupu
2 Čo je zákaznícka skúsenosť
2.1 Čo je zákaznícka skúsenosť
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.2 Ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje meno vašej značky
Dostupné len po zakúpení prístupu
3 Druhy spätnej väzby
3.1 Online referencie
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.2 Offline referencie
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.3 Referencie z pohľadu určenia
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.4 Referencie z pohľadu formátu
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.5 Ukážky zákazníckych referencií B2C
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.6 Ukážky zákazníckych referencií B2B
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.7 Užitočné tipy k zobrazeniu referencií
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.8 Ako získavať referencie a čo by mali obsahovať
Dostupné len po zakúpení prístupu
4 Ako a kedy získavať referencie, ako s nimi pracovať
4.1 Proces získavania spätnej väzby
Dostupné len po zakúpení prístupu
4.2 Proces riešenia pozitívnej a negatívnej spätnej väzby
Dostupné len po zakúpení prístupu
5 Ako s referenciami aktívne pracovať v marketingu značky
5.1 Ako dávať a prijímať spätnú väzbu (aj v internom tíme)
Dostupné len po zakúpení prístupu
5.2 Odporúčania
Dostupné len po zakúpení prístupu
5.3 Nástrahy, ak nepracujete so spätnou väzbou správne
Dostupné len po zakúpení prístupu
5.4 Tipy na záver
Dostupné len po zakúpení prístupu

Pozri aj tieto kurzy

Celoživotné predplatné -50% teraz 599€
1 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Akcia!

Získaj CELOŽIVOTNÝ prístup do najväčšej ponuky online kurzov, teraz za polovicu a zostaň na špici svojho odboru!