PR a komunikačný marketing

1h 37min
Čas
21
Kapitol
Marketing
Kategória
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu PR a komunikačný marketing

Zvažujete kariéru v Public relations a komunikačnom marketingu? Prípadne ste už začali v brandži pôsobiť napríklad ako PR špecialista či PR špecialistka? Tento videokurz v podaní skúsených lektorov Sergeja Danilova (12 rokov v PR) a Karin Šandorovej (6 rokov v PR) vás zorientuje v efektívnych postupoch a nástrojoch, ktoré sú dnes potrebné pre tvorbu kvalitného PR. 

Kurz je rozdelený do kapitol

  • Úvod do PR (čo je to PR, PR ako služba, background a charakteristka ľudí pracujúcich v PR)
  • Media relations v modeli PESO (jedna z kľúčových disciplín v PR a jej kľúčové nástroje)
  • Príprava PR stratégií od A po Z (praktická ukážka produktovej, non-profit a korporátnej kampane aj s vyhodnotením)
  • Krízová komunikácia (od prípravy na krízu až po manažovanie reálnej krízy)
  • Influencer marketing (bežná súčasť PR kampaní ako jeden z využívaných kanálov)

Čo sa v kurze naučíte

  • základy PR
  • Media relations a nástroje PR
  • vytvoriť PR a komunikačnú stratégiu
  • ako na krízovú komunikáciu
  • ako využiť influencer marketing
  • vyhodnotenie PR kampane

Čo všetko dostanete

  • videotutoriály o PR a komunikačnej stratégii
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedajú lektori kurzu Sergej Danilov a Karin Šándorová
  • certifikát o absolvovaní kurzu PR a komunikačný marketing
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom

Zoznam kapitol

Úvod do PR
1.1 Čo je Public Relations
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.2 Public relations ako služba
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.3 Background pracovníkov v PR
Dostupné len po zakúpení prístupu
Media Relations
2. Media Relations v kontexte modelu PESO
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.1 Nástroje PR
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.2 Ako napísať tlačovú správu a pripraviť Q&A
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.3 Ako má vyzerať vzťah s novinárom
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.4 Ako by mala vyzerať príprava na stretnutie s novinárom
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.5 Stakeholders relations a ako zainteresované strany osloviť
Dostupné len po zakúpení prístupu
Príprava PR stratégií od A po Z
3 Štruktúra dobrej PR multikanálovej kampane a komunikačnej stratégie
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.1 Produktová PR kampaň
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.2 NON profit kampaň
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.3 Korporátne PR
Dostupné len po zakúpení prístupu
3.4 Vyhodnotenie PR multikanálovej kampane akomunikačnej stratégie
Dostupné len po zakúpení prístupu
Krízová komunikácia
4.1 Úvod do krízovej komunikácie
Dostupné len po zakúpení prístupu
4.2 3F
Dostupné len po zakúpení prístupu
4.3 3R
Dostupné len po zakúpení prístupu
4.4 Príprava na krízu
Dostupné len po zakúpení prístupu
4.5 Ako na reálnu krízu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Influencer marketing
5. Influencer marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vyhodnotenie kampane
6 Vyhodnotenie kampane
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

PR a komunikačný marketing

Profesionálne spracovaný kurz, odporúčam každému, kto chce začať pracovať v PR.

Viktor L.

Pozri aj tieto kurzy

Sergej Danilov Sergej Danilov
PR, komunikácia, komunikačný marketing