Influencer marketing

51min 9s
Čas
11
Kapitol
Marketing
Kategória
-
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Influencer marketing

Prihlás sa do môjho kurzu a nauč sa robiť influencer marketing zmysluplne!

Každý pozná influencer marketing a zažil ho v nejakej podobe. Vzhľadom na jeho krátku históriu aj rýchly vývoj plný zmien k nemu však stále pristupujeme skôr intuitívne. Väčšinou je to v marketingovej praxi taká hra s voľnými pravidlami o to, aby z toho na konci vyšlo nejaké vysoké číslo dosahu alebo prehratí, ktoré klienta uspokojí a tak nejak v ňom vyvolá dojem, že svoje peniaze investoval dobre a niekde sa mu to snáď už vráti. 

Čo keby sme si dali dokopy všetko základné, čo treba vedieť o influencer marketingu a z toho následne vyextrahovali nejakú aspoň základnú mustru, ktorej sa môžeme držať pri plánovaní a exekúcii influencerských kampaní a aktivít?

Poďme spolu zistiť, čo je a čo nie je influencer marketing, kto sú to tí bájni influenceri, ako premýšľajú, ako s nimi pracovať a či si ich vôbec vybrať pre vaše ciele. No a nakoniec si dajme dokopy aspoň základný postup, ako takú influencerskú kampaň naplánovať a uskutočniť.

Po absolvovaní kurzu budete mať schopnosti a znalosti potrebné na efektívne využívanie influencer marketingu a posunutie vašej značky na vyšší level.

Volám sa Daniel Feranec a influencer marketingu sa venujem ako Creative Director reklamnej agentúry CORE4 Advertising, aj ako influencer a foodblogger Čoje. Dal som dokopy online kurz, v ktorom ťa naučím všetko, čo som sa o influencer marketingu naučil z jednej aj druhej strany, teda z pohľadu značky aj influencera. Teším sa na teba, poď sa už len prihlásiť.

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o influencer marketingu,
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá autor kurzu Daniel Čoje Feranec,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu Influencer marketing,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

Influencer marketing
1. Čo je a čo nie je Infuencer marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
2. Ako sa používa Influencer marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
3. Aké je miesto Influencer marketingu v komunikácii vašej značky
Dostupné len po zakúpení prístupu
4. Aké su typy infuencerov?
Dostupné len po zakúpení prístupu
5. Ako premýšľajú a fungujú influenceri
Dostupné len po zakúpení prístupu
6. Nastavenie spolupráce
Dostupné len po zakúpení prístupu
7. Kreatíva a exekúcia
Dostupné len po zakúpení prístupu
8. Práca s výsledkami
Dostupné len po zakúpení prístupu
9. Príklady zo života
Dostupné len po zakúpení prístupu
10. Záverečné otázky a odpovede
Dostupné len po zakúpení prístupu
11. Záver
Dostupné len po zakúpení prístupu

Pozri aj tieto kurzy

Daniel Feranec Daniel Feranec
Creative Director & Influencer