Popis kurzu Lokálny marketing online
Stále častejšie používame mobil pri hľadaní informácií o kamenných obchodoch a prevádzkach v našom okolí.
Nájdu zákazníci všetky vaše predajne a pobočky na internete v Mapách Google či navigácii Waze? Nájdu správne a lákavé informácie, ktoré ich privedú do prevádzky? Využívate potenciál lokálneho online marketingu naplno?
V tomto kurze spoznáte všetky možnosti, ktoré môžete použiť pri lokálnom marketingu pre zvýšenie viditeľnosti a nájditeľnosti vašich kamenných prevádzok v digitále. A je jedno, či máte jednu kamennú prevádzku alebo desiatky či stovky.
Postupne prechádzame časti ako všeobecný úvod, kde zistíte, prečo je lokálny marketing stále dôležitejší. Prejdeme digitálne kanály ako vlastná webstránka značky, Google Business Profile (Google Mapy), platené reklamy, sociálne siete či aplikácie ako Waze. Zakončíme to tým, ako merať efektivitu lokálneho marketingu.
O lektorovi
Lektor kurzu
Ján Laurenčík pracuje ako senior konzultant v digitálnej marketingovej agentúre
Basta digital. S lokálnym marketingom pomohol značkám ako Tatra banka, UNIQA, Allianz, Slovnaft, GymBeam, Terno a ďalším. Ján Laurenčík je
Google Certified Trainer pre oblasť Google Business Profile a s marketingom má viac ako 18 rokov skúseností.
Čo sa naučíte v kurze Lokálny marketing
-
čo je to lokálny marketing online a prečo je stále dôležitejší,
-
najčastejšie chyby firiem, obchodných reťazcov a sietí v lokálnom marketingu online,
-
možnosti lokálneho marketingu na vlastnom webe, v organickom a platenom vyhľadávaní, na sociálnych sieťach, v Mapách Google a mobilných aplikáciách,
-
ako zatraktívniť inak sucho vyzerajúce profily prevádzok v Mapách Google, Apple Mapách, Mapy.cz a navigácii Waze,
-
hromadná správa profilov kamenných prevádzok v Mapách Google (čo sa dá hromadne upraviť, ako a možnosti hromadného publikovania obsahu) pre obchodné reťazce a siete,
-
ako na lokálne SEO, čiže vylepšovanie pozícií pri lokálnych vyhľadávaniach,
-
najnovšie vychytávky v oblasti lokálneho marketingu,
-
pokročilé spôsoby vyhodnocovania efektivity lokálneho marketingu.
Pre koho je kurz Lokálny marketing online určený
-
marketér(ka) so žiadnymi alebo základnými znalosťami o lokálnom marketingu,
-
marketér(ka) s potrebou rozumieť, na čo slúži lokálny marketing a čo je touto taktikou možné dosiahnuť (napr. kvôli komunikácii s agentúrou),
-
prevádzkar kamennej prevádzky alebo prevádzok, pre ktorého je dôležité zvyšovať počet zákazníkov, ktorí prídu do prevádzky,
-
človek z oddelenia retailu alebo z oddelenia, ktoré má na starosti kamenné prevádzky zo spoločnosti s väčším počtom kamenných prevádzok alebo obchodných miest (5+, 10+, 100+, 500+).
Čo všetko s kurzom Lokálny marketing online získate
-
videotutoriály o lokálnom online marketingu,
- moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedá autor kurzu Ján Laurenčík,
-
certifikát o absolvovaní online kurzu Lokálny marketing online,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.