Popis online kurzu Google Business Profile
Keby som si dnes otváral kaviareň či kaderníctvo, Google Business Profile alebo Google Firemný profil by bolo to prvé, čo by som si z marketingových taktík vytváral. Žiadny Instagram či drahá webstránka.
Google Business Profile je pre niektoré segmenty životne dôležitý digitálny marketingový kanál. Čo to je Google Business Profile? To je tá firemná vizitka, ktorú vidíte v Mapách Google a aj inde. Vyladený a atraktívny Google Business Profile vám privedie zákazníkov do vašej kamennej prevádzky.
V tomto kurze, ktorý nadväzuje na kurz
Lokálny marketing online, odznie všetko, čo potrebujete vedieť o Google Business Profile vašej kamennej prevádzky alebo siete prevádzok. Vyvrátim časté mýty o Google Business Profile, upozorním na porušenia pravidiel, varujem vás pred nekalými praktikami a ukážem príležitosti na zatraktívnenie v lokálnom vyhľadávaní a v Mapách Google. Poznám špecifiká Google Business Profile pre obchodné reťazce a siete s desiatkami, stovkami či tisíckami kamenných prevádzok a ukážem vám aj tie.
O lektorovi
Lektor kurzu
Ján Laurenčík pracuje ako senior konzultant v digitálnej marketingovej agentúre
Basta digital. S lokálnym marketingom pomohol značkám ako Tatra banka, UNIQA, Allianz, Slovnaft, GymBeam, Terno a ďalším. Ján Laurenčík je
Google Certified Trainer pre oblasť Google Business Profile a s marketingom má viac ako 18 rokov skúseností.
Čo sa naučíte v kurze Google Business Profile
-
Najčastejšie porušenia pravidiel Google Business Profile s praktickými ukážkami
-
Dôvody a motivácie, prečo firmy a kamenné prevádzky tieto pravidlá porušujú
-
Riziká, ktorým pri porušovaní pravidiel čelíte
-
Návody, ako dostať Google Business Profile zo suspendácie
-
Ako na verifikáciu Google Business Profile, keď máte jednu kamennú prevádzku
-
Ako na verifikáciu Google Business Profile, keď máte sieť kamenných prevádzok
-
Ako získať prístup do Google Business Profile vašej prevádzky, keď už existuje
-
Ako zlepšíte pozície Google Business Profile v lokálnom vyhľadávaní
-
Ako zatraktívnite firemný profil Google Business Profile a aké rozšírenia môžete využiť
-
Prečo sú dôležité recenzie pre Google Business Profile vašej kamennej prevádzky a na čo majú vplyv okrem online reputácie
-
Najlepšie praktiky na motivovanie zákazníkov k písaniu recenzií a ako zabezpečiť ich autenticitu
-
Ako reagovať na zákaznícke recenzie, otázky a hodnotenia v Google Business Profile
-
Ako vyhodnocovať recenzie v Google Business Profile vašich kamenných prevádzok (v čase) a koho majú zaujímať
-
Ako ochránite svoju značku v lokálnom vyhľadávaní (Mapy Google, lokálne výsledky v organike…) a dozviete sa o každej zmienke o vašej značke v ňom
-
Ako zabezpečíte vaše Google Business profily pred neoprávneným získaním prístupu či stratou prístupu po odchode zamestnancov
-
Ako by ste mali riešiť bezpečnostné incidenty a čo robiť, ak je váš Google Business Profile napadnutý alebo zneužitý
-
Ako monitorovať a detekovať podozrivú aktivitu na vašom Google Business Profile
-
Prehľad najdôležitejších bezpečnostných nastavení, ktoré by ste mali implementovať
-
Ukážka ideálnej hierarchie prístupov a nastavení v účte Google Business Profile
Pre koho je kurz Google Business Profile určený
-
marketér(ka) so žiadnymi alebo základnými znalosťami o lokálnom marketingu
-
marketér(ka) s potrebou rozumieť, na čo slúži lokálny marketing a čo je touto taktikou možné dosiahnuť (napr. kvôli komunikácii s agentúrou)
-
prevádzkar kamennej prevádzky alebo prevádzok, pre ktorého je dôležité zvyšovať počet zákazníkov, ktorí prídu do prevádzky
-
človek z oddelenia retailu alebo z oddelenia, ktoré má na starosti kamenné prevádzky zo spoločnosti s väčším počtom kamenných prevádzok alebo obchodných miest (5+, 10+, 100+, 500+)
Čo všetko s kurzom Google Business Profile získate
-
videotutoriály o Google Business Profile,
- moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedá autor kurzu Ján Laurenčík,
-
certifikát o absolvovaní online kurzu Google Business Profile,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.