Alebo objednať len tento kurz za 69,00 €

Základy online marketingu - 101

1h 51m 18s
Čas
18
Kapitol
195
Študentov
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V tomto kurze základov online marketingu, ktorý je určený najmä začiatočníkom alebo mierne pokročilým sa budem venovať online marketingu komplexne. Tento kurz je to najlepšie miesto odkiaľ odštartovať svoju kariéru online marketéra. Dozvieš sa, čo to je online marketing a výkonnostný online marketing. Prejdeme si 8 marketingových kanálov, ktoré vieš zapojiť do svojej kampane na slovenskom a českom trhu ako napríklad SEO, PPC kampane, Social marketing či content marketing a ku každému z nich ti vysvetlím ako funguje a na čo je dobrý spolu so základnými pojmami a postupmi, aby si vedel čo ťa čaká.

Keď spoznáš jednotlivé online marketingové kanály, ukážem ti aj aké pracovné činnosti sa s online marketingom spájajú ako napríklad dátová analytika, user experience, copywriting, PR či branding. Vysvetlím ti aj najčastejšie používané marketingové slovíčka a ukážeme si cestu tvojho zákazníka na marketingovom frameworku SEE-THINK-DO-CARE, marketingovom lievku (funnely) a odhalím ti aj rozhodovcí proces návštevníka pred tým, ako sa stane platiacim zákazníkom.  

Dozvieš sa aj zoznam vecí, ktoré by si si mal pripraviť pred každou online marketingovou kampaňou, pričom začneme s analýzou tvojho produktu alebo služby, prejdeme si financie a aj to ako odprezentovať tvoju značku na internete. Následne si vyberieš platformy (webová stránka, mobilná aplikácie, sociálne siete či iné) a prezradím ti aké najčastejšie chyby robia moji klienti z právneho hľadiska pri online marketingu, aby sa nedostal do prúseru.  

Možno už v tomto momente naberieš pocit, že všetko je pripravené na spustenie ale ešte predtým je potrebné si spraviť dobrý prieskum trhu. Ukážem ti ako analyzujem konkurenciu ale aj ako definujem cieľové publikum (potenciálnych zákazníkov). Prevediem ťa základným procesom vytvorenia online marketingovej stratégie a dám ti k tomu zopár tipov a trikov.  

Keď už kampane po tomto všetkom konečne spustíš, treba si ich vedieť aj vyhodnotiť. S komentármi alebo návštevníkmi žiaľ faktúry neuhradíš a preto si predstavíme základné finančné metriky, ktoré sa v online marketingu vyhodnocujú, aby si zistil, či tvoja kampaň skutočne generuje zisk.  

Na konci kurzu o základoch online marketingu som si pre teba pripravil aj bonus v podobe návrhov ako sa ďalej vzdelávať, rozširovať si obzory, zbierať skúsenosti a naštartovať svoju kariéru online marketéra. Kurz základy online marketingu je tu na Skillmea už môj 3. kurz. Okrem neho si môžeš pozrieť aj môj kurz SEO pre začiatočníkov alebo Pokročilé SEO stratégie. Teším sa na teba v kurze!

Čo sa naučíš

  • čo je to online marketing a čo výkonnostný online marketing, 
  • aké online marketingové kanály na Slovensku a v Česku existujú, 
  • výhody, nevýhody, použitie a kľúčové postupy každého online marketingového kanálu,
  • aké činnosti a pracovné pozície môžeš robiť ako online marketér(ka), 
  • slovníček pojmov a vysvetlenie najfrekventovanejších slovíčok v online marketingu, 
  • marketingový framework SEE-THINK-DO-CARE, 
  • ako fungujú marketingové lieviky (funnely), 
  • nad čím uvažuje potenciálny zákazník,
  • čo si musíš pripraviť pred tým, ako spustíš prvé online marketingové kampane, 
  • na akých platformách môžeš propagovať svoju firmu alebo projekt, 
  • základné právne povinnosti a najčastejšie chyby, 
  • ako na prieskum trhu z pohľadu cieľovej skupiny, ale aj konkurencie, 
  • naučíš sa základné finančné metriky a ako zhodnotiť, či tvoja kampaň zarába, 
  • ako si na začiatku vybrať správne online marketingové kanály a rozdeliť rozpočet,
  • tipy na ďalšie štúdium.

Čo všetko dostaneš 

  • viac ako hodinu kvalitného videomateriálu 
  • certifikát o absolvovaní kurzu 
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor garancia vrátanie peňazí do 14 dní v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný
Online kurz Základy online marketingu - 101 je možné

Zoznam kapitol

Základy online marketingu
Intro do kurzu Základ online marketingu
Dostupné v ukážke kurzu
Čo je to online marketing - výhody a nevýhody
Dostupné v ukážke kurzu
Aké online marketingové kanály existujú
Dostupné len po zakúpení prístupu
SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače
Dostupné len po zakúpení prístupu
PPC kampane - Pay Per Click
Dostupné len po zakúpení prístupu
SMM - Social media marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Content marketing - Obsahový marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Affiliate marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
E-mail marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Cenové porovnávače a produktové vyhľadávače
Dostupné len po zakúpení prístupu
Video reklama
Dostupné len po zakúpení prístupu
Činnosti v online marketingu a slovníček pojmov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Cesta zákazníka (SEE-THINK-DO-CARE a Funnely)
Dostupné len po zakúpení prístupu
Čo potrebujete na začiatok
Dostupné len po zakúpení prístupu
Prieskum trhu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Finančné metriky v online marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako navrhnúť základnú online marketingovú stratégiu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako sa ďalej vzdelávať v online marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Pozri aj tieto kurzy

Filip Škultéty
SEO, online marketing