Popis online kurzu
Práca s klientom a s ľuďmi všeobecne je asi to najzložitejšie - hneď po vetnom rozbore výrokov istých činiteľov nášho parlamentu. Pokiaľ chce byť kreatívec v dnešnej dobe úspešný, minimálne 70% jeho energie a času musí byť venovaných clientworku. V tomto kurze si rozoberieme všetko od získavania klientov, až po rôzne konfrontačné situácie, ktoré môžu vo vzťahu klient - dodávateľ vzniknúť, takisto si prejdeme cenotvorbu, mierne načrtneme aj project management.
Client management kurz je pre teba v prípade ak:
- ešte len začínaš s podnikaním, chceš presedlať z full-time na freelance
- si chceš zostaviť nepriestrelný životopis alebo portfólio (ak ti ho vôbec treba)
- už máš niečo rozbehnuté, ale ide ťa roztrhať z toho, že máš málo klientov, ktorí platia za borovičku na akciu, ale očakávajú Moët & Chandon
- máš problémy s naceňovaním svojich kreatívnych služieb
- nemáš potuchy, čo vlastne ten klient chce - a či vôbec vie čo chce
- si chceš za svoju prácu zapýtať viac peňazí
- musíš denne handlovať klientove námietky, feedbacky, pripomienky a na-nervy-lezúci mikromenežment
- vykonávaš akúkoľvek kreatívnu profesiu, ktorá zahŕňa kontakt s klientom, account alebo project management (grafik, web-ár, 3D modelár, foto-video-graf, copywriter, acoounťák, social-media-ista, PPC, a vlastne ktokoľvek, čo niečo pekné vytvorí a potom posiela klientovi 😊
Čo sa naučím?
- kde a ako získať nových klientov
- definovať čo a komu ponúkam v rámci svojich služieb - a prečo nie je vždy dobré robiť z každého trošku
- zostaviť životopis a portfólio podľa aktuálnej potreby
- ako analyzovať a validovať klienta úplne na začiatku komunikácie
- kedy a ako klientovi povedať NIE
- akým spôsobom handlovať speculation work (testovacie zadania atď..)
- ako na dlhodobú spoluprácu
- pripraviť sa na prvé stretnutie s klientom
- oznamovať klientovi cenu
- čo je to scope of work dokument
- rozdiel medzi cenou a hodnotou
- kedy prebieha nákup a čo je fér cena
- viaceré princípy cenotvorby pre kreatívne služby
- ako riešiť námietky voči cene či expertíze
- ako si nechať po správnosti vyplatiť projekt
- ako si zapýtať viac
- ako nechať project management tooly pracovať za nás, nie proti nám
- riešiť problémy s časom a otázky outcourcingu
- ako klientovi oznámiť, že niečo je nad rámec dohodnutého rozsahu služieb
- kopec vecí pomedzi to
Čo všetko dostaneš
- 29 kapitol online kurzu,
- viac ako 2 hodiny videomateriálu,
-
certifikát o absolvovaní kurzu,
-
diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor kurzu,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný.
Upozornenie:
Je dobré čítať aj tie texty pod videami, niekedy tam možno nájdete niečo, čo je vo videu pokryté len okrajovo, prípadne to na video nadväzuje.