Client management

2h 9m 2s
Čas
29
Kapitol
Iné
Kategória
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Práca s klientom a s ľuďmi všeobecne je asi to najzložitejšie - hneď po vetnom rozbore výrokov istých činiteľov nášho parlamentu. Pokiaľ chce byť kreatívec v dnešnej dobe úspešný, minimálne 70% jeho energie a času musí byť venovaných clientworku. V tomto kurze si rozoberieme všetko od získavania klientov, až po rôzne konfrontačné situácie, ktoré môžu vo vzťahu klient - dodávateľ vzniknúť, takisto si prejdeme cenotvorbu, mierne načrtneme aj project management.

Client management kurz je pre teba v prípade ak:
  • ešte len začínaš s podnikaním, chceš presedlať z full-time na freelance
  • si chceš zostaviť nepriestrelný životopis alebo portfólio (ak ti ho vôbec treba)
  • už máš niečo rozbehnuté, ale ide ťa roztrhať z toho, že máš málo klientov, ktorí platia za borovičku na akciu, ale očakávajú Moët & Chandon
  • máš problémy s naceňovaním svojich kreatívnych služieb
  • nemáš potuchy, čo vlastne ten klient chce - a či vôbec vie čo chce
  • si chceš za svoju prácu zapýtať viac peňazí
  • musíš denne handlovať klientove námietky, feedbacky, pripomienky a na-nervy-lezúci mikromenežment
  • vykonávaš akúkoľvek kreatívnu profesiu, ktorá zahŕňa kontakt s klientom, account alebo project management (grafik, web-ár, 3D modelár, foto-video-graf, copywriter, acoounťák, social-media-ista, PPC, a vlastne ktokoľvek, čo niečo pekné vytvorí a potom posiela klientovi 😊

Čo sa naučím?

  • kde a ako získať nových klientov
  • definovať čo a komu ponúkam v rámci svojich služieb - a prečo nie je vždy dobré robiť z každého trošku
  • zostaviť životopis a portfólio podľa aktuálnej potreby
  • ako analyzovať a validovať klienta úplne na začiatku komunikácie
  • kedy a ako klientovi povedať NIE
  • akým spôsobom handlovať speculation work (testovacie zadania atď..)
  • ako na dlhodobú spoluprácu
  • pripraviť sa na prvé stretnutie s klientom
  • oznamovať klientovi cenu
  • čo je to scope of work dokument
  • rozdiel medzi cenou a hodnotou
  • kedy prebieha nákup a čo je fér cena
  • viaceré princípy cenotvorby pre kreatívne služby
  • ako riešiť námietky voči cene či expertíze
  • ako si nechať po správnosti vyplatiť projekt
  • ako si zapýtať viac
  • ako nechať project management tooly pracovať za nás, nie proti nám
  • riešiť problémy s časom a otázky outcourcingu
  • ako klientovi oznámiť, že niečo je nad rámec dohodnutého rozsahu služieb
  • kopec vecí pomedzi to

Čo všetko dostaneš

  • 29 kapitol online kurzu,
  • viac ako 2 hodiny videomateriálu,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný.

Upozornenie:
Je dobré čítať aj tie texty pod videami, niekedy tam možno nájdete niečo, čo je vo videu pokryté len okrajovo, prípadne to na video nadväzuje.
Online kurz Client management je možné

Zoznam kapitol

Kde a ako získať klientov
Intro do kurzu client managementu
Dostupné v ukážke kurzu
Čo viem?
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako osloviť potenciálneho klienta
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kde získať potenciálnych klientov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Call to action 30/7
Dostupné len po zakúpení prístupu
Trh práce
Dostupné len po zakúpení prístupu
Portfólio
Dostupné len po zakúpení prístupu
Životipis
Dostupné len po zakúpení prístupu
Začíname client-work
Prvotná analýza potenciálneho klienta
Dostupné len po zakúpení prístupu
Speculation work
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kedy a ako povedať klientovi NIE
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako na dlhodobú spoluprácu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Prvé stretnutie s klientom
Dostupné len po zakúpení prístupu
Oznámenie ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Scope of work document
Dostupné len po zakúpení prístupu
Overselling
Dostupné len po zakúpení prístupu
Cena a cenotvorba
Cena a hodnota
Dostupné len po zakúpení prístupu
Hodinovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Projektovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Hodnotovo orientovaná tvorba ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako riešiť námietky voči cene či expertíze
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako si zapýtať viac
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vyplácanie projektu, stakeholders a zlaté pravidlo naceňovania čokohoľvek
Dostupné len po zakúpení prístupu
Client & project management
Tools pre client management a komunikáciu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako často podávať klientovi update
Dostupné len po zakúpení prístupu
Problémy s časom + outsourcing
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako klientovi povedať, že niečo je už nad rámec dohodnutých prác
Dostupné len po zakúpení prístupu
Outro - klient nemá vždy pravdu, Vy však tiež nie
Dostupné len po zakúpení prístupu
TLDR
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Client management

MK M.

Client management

Super kurz.

František Š.

Pozri aj tieto kurzy

Michal Žák Michal Žák
Adobe Illustrator