Branding: Ako začať s budovaním výraznej značky

56min 14s
Čas
8
Kapitol
Marketing
Kategória
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Branding: Ako začať s budovaním výraznej značky

Brand nie je len logo. Brand je to, čo si o vás ľudia myslia, keď odídete z miestnosti, tvrdia marketingoví velikáni.

V tomto kurze sa pozrieme na to, ako pracovať so svojou značkou, aby bola pre publikum jasne zapamätateľná, vynikla oproti konkurencii a komunikovala tak, aby ľudí naozaj bavila. A to sa hodí markeťákom vo firmách, majiteľom e-shopov aj začínajúcim agentúrnym brandákom. Jednoducho každému, kto chce, aby jemu zverené značky boli poriadne vidieť.

Ľudia totiž veria značkám, ktoré dobre poznajú. Silný a výrazný brand dáva firmám množstvo nových možností, ako osloviť potenciálnych zákazníkov a ponúknuť im svoj tovar či služby. A tí istí ľudia sa potom k silnej a výraznej značke radi vracajú.

Brand je identita konkrétnej firmy a emócie, ktoré si ľudia s ňou spájajú. A v tomto kurze zistíme, ako s nimi pracovať čo najefektívnejšie, aby všetko dávalo zmysel a firma rástla.

Čo sa v kurze naučíte

  • Ako a prečo s budovaním značky vlastne začať
  • Ako pokryť všetky 3 premenné, okolo ktorých treba značku budovať - svoju identitu, zákazníkov, konkurentov
  • Ako brand prepísať do komunikácie, aby oslovila tých správnych zákazníkov
  • Ako na kreatíve, aby vaša značka publikum nenudila

A na záver – brand nemusí byť žiadna veda. Stačí sa držať niekoľkých princípov, ktoré v kurze budete počuť, a hneď budete mať v ruke veľa vodítok, kadiaľ sa brandovo vydať aj s vašim projektom.

Čo všetko dostanete

  • videotutoriály o Brandingu,
  • moderované diskusné fórum,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu Branding: Ako začať s budovaním výraznej značky,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

Branding
1 Úvod do kurzu
Dostupné len po zakúpení prístupu
2 Proč řešit brandovou identitu?
Dostupné len po zakúpení prístupu
3 BrandSprint: dobrá značka zná sama sebe
Dostupné len po zakúpení prístupu
4 Jak poznat svého zákazníka
Dostupné len po zakúpení prístupu
5 Proč sledovat konkurenci
Dostupné len po zakúpení prístupu
6 Jak na sjednocenou komunikaci
Dostupné len po zakúpení prístupu
7 Jak stavět kreativu, aby dávala smysl
Dostupné len po zakúpení prístupu
8 Jak dlouhodobě na brand, aby to bavilo vás i zákazníky
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Branding: Ako začať s budovaním výraznej značky

Matej G.

Pozri aj tieto kurzy

Michal Šíma Michal Šíma
Brand manager & Copywriter