Alebo objednať len tento kurz za 79,00 €

Tvorba loga od základov

1h 43m 31s
Čas
18
Kapitol
1 427
Študentov
4.9
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Tvorby loga

Vyjasnime si určité veci hneď na začiatku.
Logo nie je značka, logo je identifikačný prvok značky.
Logo nemá nič komunikovať - logo má identifikovať.

V dnešnej dobe z nejakého dôvodu všetci nadobudli pocit, že keď sa firmy posúvajú smerom ku jednoduchším, minimalistickým a typografickým logám, tak že samotná hodnota loga klesá - pretože "veď to len napíšem názov firmy pekným písmom".

NE-NA-PÍ-ŠEŠ.

Vytvoriť solídne logo, ktoré bude vizuálne fungovať tak ako má, naozaj nie je až také jednoduché ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.
Pri jeho tvorbe treba brať do úvahy nielen to, čo od neho požaduje klient, ale tiež aj základné pravidlá čitateľnosti, hierarchie, typografie, proporčného vyváženia - to, kde bude samotné logo použité a kto s ním bude najviac prichádzať do styku, ako z neho budeme extrapolovať identitu a tak ďalej.

Upozornenie:
Kurz obsahuje možno pre niekoho kontroverzné názory, ktoré sú založené na reálnych, aj keď subjektívnych skúsenostiach.
Kurz tiež obsahuje výdatnú dávku teórie, bez ktorej sa človek pri dizajnovaní loga nepohne, nakoľko pri logotvorbe je jedno koľko techník ovládate - pokiaľ nebudete schopní pochopiť klienta, resp. vymyslieť vhodný koncept - nebudete sa mať od čoho odraziť.
V kurze pracujeme v programe Adobe Illustrator a predpokladá sa, že s daným programom už pracovať vieš. Na dizajnovanie však môžeš používať aj iný software, ktorý ti vyhovuje a ktorý používaš.

V kurze sa bude diať:
• čo je to vlastne logo a aké sú jeho funkcie (tiež čo logo robiť nemá)
• čo je to brand a ako si ho nemýliť s ostatnými buzzwordami
• atribúty, ktoré by ideálne logo malo mať
• challengneme veci typu "zelená upokojuje" a "trojuholník je symbol sily"
pozrieme sa na to, čoho je plný instagram - grid a jeho aplikácia v logu
• slogan - áno aj to je v rámci logotvorby nutná vec, nakoľko klienti majú tendenciu pchať ho priamo do loga
• druhy logotypov - zistíme že tá kategorizácia je v podstate veľmi easy
• trošku o software a ceruzke
• zistíme, prečo firmy svoje logá simplifikujú
• povieme si, prečo nevymienať nadčasovosť za trendy
• redizajnujeme logo-dve a popri tom hlbšie povysvetľujeme nielen teóriu tvorby loga ale aj technikality
• dozvieme sa, ako najideálnejšie logo prezentovať či vystavovať a čo je to design manuál

Čo všetko dostaneš

  • 18 videotutoriálov,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný.
Online kurz Tvorba loga od základov je možné

Zoznam kapitol

Teória
Intro
Dostupné v ukážke kurzu
Čo je vlastne LOGO?
Dostupné v ukážke kurzu
Čo je to BRAND
Dostupné len po zakúpení prístupu
Atribúty ideálneho loga
Dostupné len po zakúpení prístupu
Farby, tvary, symboly a iný BS
Dostupné len po zakúpení prístupu
Grid
Dostupné len po zakúpení prístupu
Slogan
Dostupné len po zakúpení prístupu
Druhy logotypov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Software
Dostupné len po zakúpení prístupu
Minimalistické logá - nie je to jednoduché
Dostupné len po zakúpení prístupu
Trendy vs. nadčasovosť
Dostupné len po zakúpení prístupu
Redesign loga - teória
Dostupné len po zakúpení prístupu
Prax
Redesign loga LabZone
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako logo prezentovať klientovi | Mockups
Dostupné len po zakúpení prístupu
Tvorba loga - CungaDesign
Dostupné len po zakúpení prístupu
Design manuál
Dostupné len po zakúpení prístupu
CTA
Dostupné len po zakúpení prístupu
Záver
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Pozri aj tieto kurzy

Michal Žák
Adobe Illustrator