Značka a konkurencia

0h 48m 22s
Čas
3
Kapitoly
16
Študentov
-
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu
Popis kurzu
Pri všetkých strategických a marketingových činnostiach, ktoré robíte, je kľúčové pomenovať si východiskovú situáciu. Aby ste správne nastavili značku a jej jedinečnosť, tak je potrebné poznať, v akom prostredí budete túto značku budovať, aká je vaša východisková pozícia. Treba sa pozrieť na to, ako značku komunikuje konkurencia. Ak už vaša značka existuje, tak je potrebné spísať si jej silné a slabé stránky.

Čo vás v tomto kurze čaká

V prvej lekcii sa pozrieme na trh. Dozviete sa, čo je to konkurenčná analýza a konkurenčná výhoda. 

V druhej lekcii sa pozrieme do histórie aj súčasnosti značky a povieme si, aké by mala mať značka poslanie a víziu.
 
Výsledkom bude vaša vlastná konkurenčná analýza, východisková situácia vašej značky, jej vízia a poslanie. Tie získate po vyplnení praktických cvičení k jednotlivým lekciám.

PRE KOHO JE TENTO KURZ
  • Malý biznis
  • Stredne veľký biznis
  • Junior marketér

Naším spoločným cieľom v tomto kurze je, aby vaša značka ožila a priťahovala želaný úspech. Preto vám odporúčame zakúpiť si nielen Značka a konkurencia, ale celý kurz Aby značka ožila, aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky.
 
Pripravte si základy na budovanie značky a odštartujte jej úspech!

Čo všetko dostanete
  • videotutoriály o značke a konkurencii,
  • moderované diskusné fórum,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti.

Zoznam kapitol

Východisková situácia
Úvod
Lekcia 1 - Pohľad na trh
Lekcia 2 - Pohľad na značku

Online kurz Značka a konkurencia je možné

Všetky online kurzy za
299€
Objednať
Alebo objednať len tento kurz za 99,00 €
Anna Sabolová
Marketingová strategička