Popis online kurzu Performance marketing
Performance alebo výkonnostný marketing nie je len o PPC reklamách a ich vyhodnocovaní. Performance marketing sa skladá z viacerých činností, ktoré na seba nadväzujú a pri ich dodržiavaní dokážeš efektívnejšie pracovať s celkovým online marketingom tvojej značky alebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za najdôležitejšie časti celého performance marketingu stratégiu, kreativitu, mediálne nástroje, optimalizáciu webstránky, prácu s používateľmi a testovanie a vyhodnocovanie. Práve týmto témam sa bude venovať v tomto online kurze výkonnostného marketingu.
Po absolvovaní kurzu sa naučíš správne používať, merať a vyhodnocovať online marketingové mediálne nástroje a hlavne ich spájať tak, aby tvoje kampane fungovali omnoho efektívnejšie. Posunieš tak svoj online marketing na úplne nový level.
V druhej časti online kurzu ti lektor Kamil na rôznych reálnych príkladoch firiem ukáže, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu. V záverečnom videu kurzu sa tiež dozvieš, ako správne merať návratnosť investícií do tvojich marketingových kampaní (ROI).
Čo sa naučíš
- čo je to performance marketing
- aké reklamné formáty existujú v online marketingu
- najpoužívanejšie online marketingové nástroje:
- Google AdWords
- Facebook, Instagram, Twitter
- RTB (Real-Time Bidding)
- newsletter a direct marketing
- content marketing
- čo je landing page a ako tvoriť wireframy
- A/B testovanie a vyhodnocovanie v online marketingu
- ako vytvoriť komplexnú online marketingovú stratégiu
- ako merať návratnosť investície (ROI) do online marketingu
Čo všetko dostaneš
- čaká na teba viac ako 20 videotutoriálov,
- 2 hodiny učiva,
- certifikát o absolvovaní kurzu Performance marketing,
- diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor,
- garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný.