Performance Marketing

2h 19m 18s
Čas
24
Kapitol
Marketing
Kategória
4.6
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Performance marketing

Performance alebo výkonnostný marketing nie je len o PPC reklamách a ich vyhodnocovaní. Performance marketing sa skladá z viacerých činností, ktoré na seba nadväzujú a pri ich dodržiavaní dokážeš efektívnejšie pracovať s celkovým online marketingom tvojej značky alebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za najdôležitejšie časti celého performance marketingu stratégiu, kreativitu, mediálne nástroje, optimalizáciu webstránky, prácu s používateľmi a testovanie a vyhodnocovanie. Práve týmto témam sa bude venovať v tomto online kurze výkonnostného marketingu.

Po absolvovaní kurzu sa naučíš správne používať, merať a vyhodnocovať online marketingové mediálne nástroje a hlavne ich spájať tak, aby tvoje kampane fungovali omnoho efektívnejšie. Posunieš tak svoj online marketing na úplne nový level.

V druhej časti online kurzu ti lektor Kamil na rôznych reálnych príkladoch firiem ukáže, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu. V záverečnom videu kurzu sa tiež dozvieš, ako správne merať návratnosť investícií do tvojich marketingových kampaní (ROI).


Čo sa naučíš

  • čo je to performance marketing
  • aké reklamné formáty existujú v online marketingu
  • najpoužívanejšie online marketingové nástroje:
    • Google AdWords 
    • Facebook, Instagram, Twitter
    • RTB (Real-Time Bidding)
    • newsletter a direct marketing
    • content marketing
  • čo je landing page a ako tvoriť wireframy
  • A/B testovanie a vyhodnocovanie v online marketingu
  • ako vytvoriť komplexnú online marketingovú stratégiu
  • ako merať návratnosť investície (ROI) do online marketingu


Čo všetko dostaneš

  • čaká na teba viac ako 20 videotutoriálov,
  • 2 hodiny učiva,
  • certifikát o absolvovaní kurzu Performance marketing,
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor,
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný.
Online kurz Performance Marketing je možné

Zoznam kapitol

Úvod do kurzu Performance Marketing
1.0 Performance marketing - úvod do kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
Základy Performance Marketingu
1.1 Čo je to Performance Marketing?
Dostupné v ukážke kurzu
1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu
Dostupné v ukážke kurzu
1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu
Dostupné v ukážke kurzu
1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.12 Čo je Landing Page?
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.15 A/B testovanie Landing Page
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.17 A/B testovanie v Online Marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu
1.18 Reálne ukážky A/B testov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky
2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne
Dostupné len po zakúpení prístupu
2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Performance Marketing

Celkom dobre koncipovaný kurz s konkrétnymi príkladmi. Vhodný na základnú orientáciu v Performance marketingu. Odniesla som si niekoľko vysvetlených marketingových výrazov, zaujímavá časť je k A/B testom, wireframe a konkrétne príklady nástrojov, ktoré viete v rámci marketingu využiť. Je to základ, ktorý určite poteší nováčikov, ale aj obohatí možno pár tipmi skúsených marketérov. Aj samotná prezentácia je príjemná. Iba tá zvučka na začiatku a konci, tu by som upravila znížením zvuku, lebo prekrýva reč prezentujúceho.

Patrícia P.

Performance Marketing

Vecný, porozumiteľný kurz, z ktorého si každý zoberie kopec užitočných informácii.

Matej W.

Pozri aj tieto kurzy

Kamil Aujesky Kamil Aujesky
performance marketing