Psychológia v marketingu

1h 2min
Čas
14
Kapitol
Marketing
Kategória
4.8
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Psychológia v marketingu

Vitaj v online kurze Psychológia v marketingu.

Kurz odhaľujúci tajomstvá spojenia medzi psychológiou a marketingom a pochopenie hĺbky ľudskej mysle, ktorá sa dá využiť na vytvorenie účinných marketingových stratégií. Vedel si, že naše rozhodnutia pri nakupovaní sú často podvedomé? V tomto kurze sa pozrieme práve na tento fakt, ktorý formuje náš výber a správanie sa ako spotrebiteľov. Staň sa aj ty detektívom mysle, ktorý rozšifruje, čo skutočne motivuje ľudí k nákupu.

Výhodou kurzu je, že sa neobmedzuje iba na teóriu, no je obohatený o rôzne príklady z praxe a o case studies. Kurz by sme mohli rozdeliť do dvoch častí. Psychológia v marketingu a marketing v psychológii. Prvá časť hľadá odpovede na otázku -  ako ovplyvniť ľudí, aby milovali vašu značku a kupovali vaše produkty?

Ide o základný prehľad toho ako môžeme psychológiu využiť v oblasti reklamy a marketingu a získať tak odpoveď na položenú otázku. Praktické ukážky ti pomôžu vyskladať mozaiku rôznych marketingových stratégií a ich využitia psychológie.

Druhú časť sme pracovne nazvali "Marketing v psychológii". Prečo? Do popredia sa dostáva kognitívne myslenie a jeho chyby, ktoré môžeme nazvať pascami našej mysle. Tieto pasce môžu obmedziť schopnosť človeka jasne myslieť, robiť racionálne rozhodnutia a dosahovať svoje ciele. Môže sa zdať, že ide o čisto psychologickú tému, no práve tieto chyby nášho myslenia využívajú marketéri vo svoj prospech pri tvorbe marketingových stratégií.

Pochopenie a zvládnutie pascí mysle môže zlepšiť duševnú a emocionálnu pohodu, zvýšiť odolnosť a zvýšiť výkon v rôznych oblastiach života, no v neposlednom rade pomôcť marketérom pochopiť zmýšľanie ľudí, teda potenciálnych spotrebiteľov. 

Čo sa naučíš?

  • aký má psychológia význam v marketingu a reklame,
  • techniky na zatraktívnenie značky,
  • kognitívne myslenie a jeho úloha v marketingových stratégiách,
  • ako pochopiť zmýšľanie potenciálnych spotrebiteľov,
  • príklady z praxe a case studies.

Čo všetko dostaneš?

  • videotutoriály o psychológii v marketingu,
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektorka Sara Ježová,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

Psychológia v marketingu
Úvod do kurzu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Význam psychológie v marketingu a reklame
Dostupné len po zakúpení prístupu
Na kontexte záleží
Dostupné len po zakúpení prístupu
Prečo by značka mala vystúpiť z davu?
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ako nedostatky robia značku atraktívnejšou?
Dostupné len po zakúpení prístupu
V jednoduchosti je krása
Dostupné len po zakúpení prístupu
Techniky na zatraktívnenie značky
Dostupné len po zakúpení prístupu
Marketing v psychológii
Najčastejšie chyby kognitívneho myslenia
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kognitívna disonancia, spotlight efekt, kotvenie
Dostupné len po zakúpení prístupu
Haló efekt, omyl hazardného hráča, kontrastný efekt, konfirmačné skreslenie
Dostupné len po zakúpení prístupu
Frekvenčná ilúzia, zeigarnik efekt, paradox voľby
Dostupné len po zakúpení prístupu
Klam preživších, samoúčelná zaujatosť
Dostupné len po zakúpení prístupu
Skreslenie dostupnosti, chyba utopených nákladov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Efekt rámcovania, ilúzia zhlukovania, Barnumov efekt
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Psychológia v marketingu

Hltala som každé slovo, veľa zaujímavých informácií a príkladov. Palec hore a ďakujem :)

Lucia M.

Psychológia v marketingu

Andrej M.

Pozri aj tieto kurzy

1 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Posuň svojich najbližších vpred!

Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.