Obchodné zručnosti pri vyjednávaní so zákazníkmi

4h 25min
Čas
29
Kapitol
Business & Finance
Kategória
4.2
Hodnotenie
Začiatočník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Obchodné zručnosti

Získaš prístup k online kurzu v rozsahu viac ako 4 hodín a 20 minút a dostaneš ďalšie podporné materiály v PDF.

Úspech v obchode v mnohom závisí na nenútenosti a odbornej prevahe nad zákazníkom. Preto je v prvom rade dôležité, aby ste perfektne poznali to, čo predávate. Čím lepšie obchodník svoj odbor ovláda, tým lepšie môže poukázať na prednosti produktov a tým aj lepšie budovať dôveru zákazníka v seba a ponúkané produkty.


Znalosť produktu a odvetvia nestačí. Dobrým obchodníkom je ten, kto svojich zákazníkov vie počúvať, má empatiu, pozná predajné techniky a má rád ľudí.
Jednou z najkrajších vecí na svete je vidieť obchodníka, ktorý sa vie správne obracať, ktorému je predaj rozkošou, radosťou, živlom, ktorému žiaria oči dobrou vnútornou pohodou, ktorý hovorí každým pohybom zákazníkovi: "Som tu pre teba, myslím na teba, prajem ti len dobré. Chcem ti poslúžiť poctivo, podľa svojho najlepšieho svedomia ".


❌ Si zaskočený, keď sa ťa zákazník opýta na zľavu?
❌ Cítiš stres, keď máš ísť na schôdzku s problematickým zákazníkom?
❌ Berieš si osobne podozrievavé otázky, či tvoja služba funguje?
❌ Máš pocit, že čokoľvek ponúkneš, bude vnímané ako drahé

Vyjednávanie s komplikovanými zákazníkmi je zložité a nepríjemné práve preto, že je spojené s manipuláciou, ktorú niektorí zákazníci veľmi dobre ovládajú a radi ju použijú, aby ťa zneisteli a dosiahli lepšie pozície, výhody, alebo zvýšili dôraz na svoju požiadavku. Už som niektoré z techník manipulácie zmienil vo videách na YouTube. Môžeš si niektoré techniky manipulácie pripomenúť. V tomto online kurze potom pôjdeme viac do hĺbky a naučím ťa odrážať aj veľmi sofistikované útoky manipulátorov.


Ľudia, ktorí nevedia alebo nechcú vyjednávať sami za seba, riskujú, že zaplatia príliš vysokú cenu, zarobia príliš málo, alebo budú mať pocit, že predali "svoju kožu" lacno. To vedie k depresiám, zlej nálade, stagnácii a frustrujúcim pocitom z odvedenej práce, ktorá nie je dostatočne zaplatená.


Pokiaľ sa tak cítiš, musíš to čo najskôr zmeniť! Pretože inak porastie len tvoja konkurencia a ty nikdy nezískaš odmenu, ktorú si zaslúžiš.

V tomto špeciálnom kurze sa naučíš ako:

✅ Technicky zvládnuť vyjednávanie.
✅ Zmapovať opačnú stranu.
✅ Stanoviť ciele a hranice.
✅ Zvýšiť a obhájiť svoju cenu.
✅ Reagovať na požiadavky zníženia ceny.
✅ Počúvať a čítať medzi riadkami.
✅ Komunikovať úplne jasne a zrozumiteľne.
✅ Rokovať s náročnými ľuďmi a vyhnúť sa emočným pascám a provokáciám.
✅ Odolať pocitu viny, keď si kritizovaný.
✅ Zvýšiť úspešnosť vo vyjednávaní so zákazníkmi.
✅ Odolať sofistikovaným manipulačným technikám.

Musíš sa okamžitě naučiť prezentovať, predávať a vyjednávať, aby si udržal rast svojho podnikanoa!

Teraz je to len na tebe!

✅ Chceš rapídne zvýšiť tempo úspešne uzavretých zákaziek?
✅ Minimalizovať zákazníkov, ktorí ti povedali, že sa ešte ozvú, ale už sa nikdy neozvali?
✅ Zvýšiť svoju cenu na trhu a mať schopnosti najlepších vyjednávačov?

3x ÁNO? Potom je tento kurz presne pre TEBA!

Odomkni v sebe natrvalo schopnosti, ktoré ti umožnia efektívne uzatvárať nové zákazky.
✅ Osvojíš si techniky vyjednávania so zákazníkmi a budeš sa vedieť perfektne predať.
✅ Zistíš základy temnej psychológie a skryté emočné manipulácie.
✅ Odhalím ti, ako reagovať na nepríjemné otázky a námietky zákazníkov, ktoré sa dotýkajú tvojej dôveryhodnosti, kvalifikovanosti a naznačujú odmietnutie.
✅ Naučím ťa rozpoznať správnu chvíľu, kedy zákazku dojednať, aby sa minimalizovala šanca, že si to zákazník ešte rozmyslí.
✅ Obchodné vyjednávanie nie je súboj, osvojíš si úplne nový pohľad, ktorý ti prinesie väčšiu úspešnosť pri uzatváraní zákaziek.
✅ Preskúmaš štruktúru rozhovoru pri vyjednávaní a naučím ťa rokovania viesť tak, aby sa protistrana cítila vždy komfortne a nie zatlačená do rohu.
✅ Najčastejšie manipulatívne techniky budeš schopný odraziť a využiť vo svoj prospech.

Pomôžem ti na tvojej ceste stať se férovým, zrozumiteľným a rešpektovaným obchodníkom, s ktorým je radosť sa dohodnúť!

Čo všetko dostaneš

  • 28 kapitol online kurzu o obchodných zručnostiach a vyjednávaní,
  • moderované diskusné fórum,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom,
  • certifikát o absolvovaní kurzu.
Jedná sa o záznam z živého webinára. Výklad je doplnený o užitočnú diskusiu s účastníkmi živého vysielania ku konkrétnym námietkam zákazníkov.
Online kurz Obchodné zručnosti pri vyjednávaní so zákazníkmi je možné

Zoznam kapitol

Úvod a materiály
Dostupné v ukážke kurzu
Materiály ke stažení
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ta nejlepší cena, kterou mohu dostat
Připravenost na vyjednávání
Dostupné len po zakúpení prístupu
Praktická ukázka vyjednávání po telefonu
Dostupné len po zakúpení prístupu
Mindset a zápas s předsudky při vyjednávání lepší ceny
Dostupné len po zakúpení prístupu
Použití slevy vs zdarma a tajný trik, jak si dlouhodobě udržet odběratele newsletteru
Dostupné len po zakúpení prístupu
Jak fungují přírodní cykly v našich životech a jak je využít pro marketing
Dostupné len po zakúpení prístupu
1. námitka zákazníka
Zákazník: "Konkurence mi nabídla lepší cenu, máš to předražené!"
Dostupné len po zakúpení prístupu
Strategie při vytlačování konkurence z trhu, vyjednávání při nákupu auta, cenová mapa
Dostupné len po zakúpení prístupu
Mapa námitek a argumentů
Dostupné len po zakúpení prístupu
Umění říct ne a jak pracovat se špatnou náladou a stresem
Dostupné len po zakúpení prístupu
2. námitka zákazníka
Zákazník: "Tak já si to ještě rozmyslím."
Dostupné len po zakúpení prístupu
3. námitka zákazníka
Zákazník: "Nemám zájem!"
Dostupné len po zakúpení prístupu
4. námitka zákazníka
Zákazník: "Jsem spokojený se svým současným dodavatelem."
Dostupné len po zakúpení prístupu
Praktická ukázka jak vstoupit do nového odvětví
Dostupné len po zakúpení prístupu
5. námitka zákazníka
Zákazník: "Zrovna jsem změnil současného dodavatele."
Dostupné len po zakúpení prístupu
6. námitka zákazníka
Zákazník: "Všichni to mají za stejnou cenu."
Dostupné len po zakúpení prístupu
7. námitka zákazníka
Zákazník: "Budeme firmu stěhovat."
Dostupné len po zakúpení prístupu
8. námitka zákazníka
Zákazník: "Mám teď strašně moc práce."
Dostupné len po zakúpení prístupu
9. námitka zákazníka
Zákazník: "Tvůj produkt je až moc komplexní."
Dostupné len po zakúpení prístupu
10. námitka zákazníka
Zákazník: "Zavolej mi v pondělí a domluvíme se na schůzce."
Dostupné len po zakúpení prístupu
11. námitka zákazníka
Zákazník: "Teď to pro mě není priorita."
Dostupné len po zakúpení prístupu
12. námitka zákazníka
Zákazník: "Pošli mi prezentaci na můj e-mail."
Dostupné len po zakúpení prístupu
13. námitka zákazníka
Zákazník: "Tohle schvaluje hlavní šéf."
Dostupné len po zakúpení prístupu
14. námitka zákazníka
Zákazník: "Potřebuji garanci výsledků."
Dostupné len po zakúpení prístupu
15. námitka zákazníka
Zákazník: "Už jsem tohle vyzkoušel jinde a nefungovalo to."
Dostupné len po zakúpení prístupu
16. námitka zákazníka
Zákazník: "Nemáš toho moc? Nevím jestli budeš stíhat mou zakázku."
Dostupné len po zakúpení prístupu
17. námitka zákazníka
Zákazník: "Musím to ještě projednat s mým obchodním partnerem (nebo ženou/manželem)."
Dostupné len po zakúpení prístupu
Bonusová sekce: Ukázka prodejních technik z filmu "Zlaté dno"
Každého zákazníka je nutno hned 3x obdarovat!
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Obchodné zručnosti pri vyjednávaní so zákazníkmi

Tomáš K.

Obchodné zručnosti pri vyjednávaní so zákazníkmi

Fajn sumár rekacií na najčastejšie typy námietok. Pre začiatočníka super. Skúsenejší si zas mnohé veci pripomenie. Za férové by som považoval uviesť zdroje, lebo napr. inšpirácia od B.Tracyho bola značná. Materiály ako zhrnutie z kurzu sú tiež veľmi fajn nápad.

Peter B.

Pozri aj tieto kurzy

Filip Novák Filip Novák
Marketing mentor