Popis online kurzu Influencer marketing: 100 rokov, odkedy majú značky tvár
Keď sa dnes povie influencer, každý z nás si niečo alebo niekoho predstaví. Každý z nás nejakých influencerov sleduje, každý z nás už videl nejakú spoluprácu. Influencer marketingový trh má hodnotu viac ako 20 miliárd dolárov. V tomtu kurze sa však pozrieme na oveľa viac než súčasný stav.
⌛Pozrieme sa do histórie
Značky si hľadali tváre pre svoje produkty a služby už v 19. storočí. Niekedy si vytvorili vlastné persóny, inokedy sa spojili s existujúcimi. Vedeli ste, že influencermi boli už aj Mark Twain či Charlie Chaplin? Čo by si tak pomysleli o virtuálnych influenceroch z 21. storočia?
🏅 Ukážeme si najznámejšie spolupráce sveta
Firmy ako Nike či Pepsi vytvorili ikonické spojenia s influencermi v rôznych obdobiach. Značky ako Marlboro, Betty Crocker či Aunt Jemima si vybrali svoju vlastnú unikátnu cestu. Aston Martin alebo Ray Ban našli svoju tvár cez product placement v kultových dielach.
💡 Povieme si, ako nastaviť spoluprácu, ktorá má potenciál fungovať
Podľa čoho si vyberať influencerov, ako ich osloviť, ako nastaviť podmienky, čo zahrnúť do zmluvy? Nemôžeme vynechať aj najčastejšie praktické otázky, ktoré zaujímajú všetkých marketérov.
✅ Poučíme sa z úspechov aj chýb
Na záver nebudú chýbať ukážky kampaní najmä z našich končín, ktoré sa naozaj podarili. Na niektorých som sám pracoval, iné s úctou obdivujem.
V tomto kurze je všetko, čo viem o influencer marketingu za takmer 10 rokov môjho pôsobenia medzi tvorcami, agentúrami aj zadávateľmi. Influencerov som vyberal, koordinoval, robil s nimi rozhovory. Robil som pre najobľúbenejšie slovenské značky, ktoré sme s influencermi spájali.
Značky hľadali spôsoby, ako sa poludštiť a spájať so svojimi zákazníkmi cez ľudské tváre, už veľmi dávno. Za viac ako 100 rokov sa síce zmenila forma, no myšlienka zostáva rovnaká.
Influencer marketing nikam neodchádza a ak to s ním myslíte vážne, mali by ste mu rozumieť aj hlbšie než v rovine Instagramu a TikToku, ako je dnes štandardom. Rozhodne to totiž nie je trend iba posledných rokov.
Čo všetko ti kurz ponúka?
-
Podrobné vysvetlenie princípov influencer marketingu vo forme videotutoriálov
-
Moderované diskusné fórum, kde na tvoje otázky odpovie lektor kurzu Tony Dúbravec
- Certifikát o absolvovaní kurzu
-
Garanciu vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom