Influencer marketing: 100 rokov, odkedy majú značky tvár

2h 25min
Čas
12
Kapitol
Marketing
Kategória
-
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Influencer marketing: 100 rokov, odkedy majú značky tvár

Keď sa dnes povie influencer, každý z nás si niečo alebo niekoho predstaví. Každý z nás nejakých influencerov sleduje, každý z nás už videl nejakú spoluprácu. Influencer marketingový trh má hodnotu viac ako 20 miliárd dolárov. V tomtu kurze sa však pozrieme na oveľa viac než súčasný stav.

⌛Pozrieme sa do histórie

Značky si hľadali tváre pre svoje produkty a služby už v 19. storočí. Niekedy si vytvorili vlastné persóny, inokedy sa spojili s existujúcimi. Vedeli ste, že influencermi boli už aj Mark Twain či Charlie Chaplin? Čo by si tak pomysleli o virtuálnych influenceroch z 21. storočia?

🏅 Ukážeme si najznámejšie spolupráce sveta

Firmy ako Nike či Pepsi vytvorili ikonické spojenia s influencermi v rôznych obdobiach. Značky ako Marlboro, Betty Crocker či Aunt Jemima si vybrali svoju vlastnú unikátnu cestu. Aston Martin alebo Ray Ban našli svoju tvár cez product placement v kultových dielach.

💡 Povieme si, ako nastaviť spoluprácu, ktorá má potenciál fungovať

Podľa čoho si vyberať influencerov, ako ich osloviť, ako nastaviť podmienky, čo zahrnúť do zmluvy? Nemôžeme vynechať aj najčastejšie praktické otázky, ktoré zaujímajú všetkých marketérov.

✅ Poučíme sa z úspechov aj chýb

Na záver nebudú chýbať ukážky kampaní najmä z našich končín, ktoré sa naozaj podarili. Na niektorých som sám pracoval, iné s úctou obdivujem.

V tomto kurze je všetko, čo viem o influencer marketingu za takmer 10 rokov môjho pôsobenia medzi tvorcami, agentúrami aj zadávateľmi. Influencerov som vyberal, koordinoval, robil s nimi rozhovory. Robil som pre najobľúbenejšie slovenské značky, ktoré sme s influencermi spájali.

Značky hľadali spôsoby, ako sa poludštiť a spájať so svojimi zákazníkmi cez ľudské tváre, už veľmi dávno. Za viac ako 100 rokov sa síce zmenila forma, no myšlienka zostáva rovnaká.

Influencer marketing nikam neodchádza a ak to s ním myslíte vážne, mali by ste mu rozumieť aj hlbšie než v rovine Instagramu a TikToku, ako je dnes štandardom. Rozhodne to totiž nie je trend iba posledných rokov.

Čo všetko ti kurz ponúka?

  • Podrobné vysvetlenie princípov influencer marketingu vo forme videotutoriálov
  • Moderované diskusné fórum, kde na tvoje otázky odpovie lektor kurzu Tony Dúbravec
  • Certifikát o absolvovaní kurzu
  • Garanciu vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom

Zoznam kapitol

Influencer marketing
01 Úvod do kurzu
Dostupné len po zakúpení prístupu
02 Čo je to influencer marketing?
Dostupné len po zakúpení prístupu
03 Počiatky influencer marketingu
Dostupné len po zakúpení prístupu
04 Product Placement
Dostupné len po zakúpení prístupu
05 Celebrity v reklame, časť 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
06 Celebrity v reklame, časť 2
Dostupné len po zakúpení prístupu
07 Internetoví tvorcovia
Dostupné len po zakúpení prístupu
08 Virtuálni influenceri
Dostupné len po zakúpení prístupu
09 Ako na spolupráce s influencermi, časť 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
10 Ako na spolupráce s influencermi, časť 2
Dostupné len po zakúpení prístupu
11 Ako to (ne)robiť, časť 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
12 Ako to (ne)robiť, časť 2
Dostupné len po zakúpení prístupu

Pozri aj tieto kurzy

Tony Dúbravec Tony Dúbravec
Marketing Consultant
3 Online kurzov
0 Príspevkov