Content marketing: Ako na obsah, ktorý predáva

1h 20min
Čas
5
Kapitol
Marketing
Kategória
3.3
Hodnotenie
Mierne pokročilý
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Content marketing: Ako na obsah, ktorý predáva

Obsah, ktorý publikujete online, ovplyvňuje vašu značku, potenciálnych zákazníkov a predaj. Preto je content marketing jedným z hlavných pilierov digitálneho marketingu.

V ére pretlaku informácií a reklám je ťažké vyniknúť a zaujať vášho klienta.

Ak ste unavení z tvorby neúspešného obsahu, ktorý neprináša návštevnosť a zákazníkov, tento online kurz je pre vás.

Odhalíme spolu, ako na nekonenčný zdroj nových tém. Zistíte, ako nájsť tie, ktoré uspejú medzi stovkami ostatných, pomôžu vám poraziť konkurenciu, nadviažu dlhodobý vzťah s kupujúcimi, prinesú vám organickú návštevnosť z Google a najmä – budú predávať.

Ďalej sa naučíte brainstormovať ako seniorný content marketér a budete vedieť priniesť klientom atraktívne nápady na nový obsah.

Pridajte sa do kurzu a sústreďte sa len na tie témy, ktoré sú dôležité!


Tento online kurz je určený pre:

  • Copywriterov
  • SEO špecialistov
  • Social media špecialistov
  • Content marketing manažérov
  • Blogerov
  • Content stratégov


Čo všetko dostanete

  • videotutoriály o content marketing,
  • moderované diskusné fórum,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti.

Zoznam kapitol

Nápady na nový obsah
Ako na nekonečný zdroj nových tém pre obsah
Dostupné len po zakúpení prístupu
Čo majú spoločné témy, ktoré rezonujú vašim publikom
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kde nájsť témy, ktoré budú virálne
Dostupné len po zakúpení prístupu
Klasický prístup ku analýze kľúčových slov vám škodí
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vaša odbornosť ako zdroj nových tém
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Content marketing: Ako na obsah, ktorý predáva

Hodně slabé. Kurz je jen teoretické plácání bez jediné praktické ukázky. Pokud člověk nezná téma, absolutně si nedokáže představit, jak věci fungují v reálu. To je zásadní problém. Ještě horší je ale lektorova posedlost anglickými výrazy, i tam, kde jsou úplně zbytečné. V některých chvílích dokonce vytváří směšné anglicko-slovenské patvary, které působí spíš trapně než "světově". Tohle není profesionální, to je křečovitý pokus o rádoby moderní styl. Bohužel, tenhle trend vidím v současné slovenštině všude – jako by si Slováci svého jazyka ani nevážili.

Martin R.

Content marketing: Ako na obsah, ktorý predáva

Nuda....velmi slaba schopnost lektora nieco naucit. Slajdy plne teorie, ale ziadne prakticke ukazy vyberu temy a jej optimalneho spracovania. Ak mate blog alebo online magazin a chcete si vytvorit publikacny plan, tak tu sa to urcite nenaucite. Videa by mali byt volne dostupne ako prednaska na YouTube.

Jana Z.

Pozri aj tieto kurzy

4 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál