Online marketing pre e-shopy

2h 44m 32s
Čas
16
Kapitol
852
Študentov
5.0
Hodnotenie
Mierne pokročilý
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V tomto online kurze si spoločne prejdeme možnosti pri správe kampaní. Na úvod sa môžeš naučiť základné strategické kroky. To znamená, aké máš možnosti pri analýze konkurencie či pri analýze zahraničného trhu a ako implementovať prvky stratégie do praxe. Postupne sa taktiež naučíš, aké rozšírené možnosti máš pri nastavovaní Google Ads reklamy. Naučíš sa však ale aj to, čo sú cenové porovnávače, čo je Heureka a aké možnosti ti poskytuje. Okrem toho ti predstavím naše slovenské produktové vyhľadávače Favi, Biano či Glami a získaš odporúčania, na čo sa pri ich správe zamerať. No a nakoniec sa naučíš pracovať s nástrojom Mergado, v ktorom si dokážeš nastaviť a upravovať akýkoľvek feed bez programátora a ako môžeš optimalizovať výkon tvojho e-shopu na Heureke.

Čo sa naučíš?

Si majiteľ e-shopu alebo markeťák, ktorý spravuje online kampane pre e-shop? Tento kurz ti poskytne komplexnejší pohľad na online marketing v ecommerce sfére. Naučíš sa stanoviť stratégiu pre svoj eshop na základe získaných podkladov. Prejdeme si viaceré nové možnosti reklám v Google Ads pre eshopy ako napr. Google nákupy, dynamické reklamy vo vyhľadávaní či opustený košík. 

Porovnáme si cenové porovnávače  a špeciálnu pozornosť budeme venovať Heureke, na ktorej by si ako eshop pravdepodobne namal chýbať. Zistíš, čo je to nástroj Mergado a aké možnosti ponúka.

Pre koho je kurz určený?

Tento online kurz je určený pre:

  • majiteľov e-shopov a online produktov,
  • ľudí, ktorí uvažujú nad vytvorením vlastného e-shopu,
  • online marketérov,
  • podnikateľov.

Čo všetko dostaneš?

  • 16 kapitol online kurzu,
  • takmer 3 hodiny videomateriálu,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor kurzu,
  • garancia vrátanie peňazí do 14 dní v prípade, že s kurzom nebudeš spokojný.

Zoznam kapitol

0 - Predstavenie kurzu online marketing pre eshopy
Intro do kurzu
1 - Stanovenie stratégie a podkladov pre rozhodovanie
1.1 - Základné piliere stratégie pre e-shopy
1.2 - Analýza konkurencie
1.3 - Expanzia a analýza trhov
2 Možnosti reklám v Google Ads pre e-shopy
2.1 - Google nákupy
2.2 - Dynamické reklamy vo vyhľadávaní
2.3 - Dynamický remarketing
2.4 - Opustený košík
3 - Atribučné modely vyhodnocovania dát
3.1 - Atribučné modely vyhodnocovania dát
4 - Prehľad cenových porovnávačov
4.1 - Základná definícia heureky
4.2 - Sortiment report
4.3 - Ako postupovať pri zaraďovaní produktov
5 - Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku
5.1 - Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku
6 - Mergado - nástroj na správu feedov
6.1 - Základná definícia nástroja
6.2 - Základné pravidlá
6.3 - Ďalšie aplikácie od Mergada

Hodnotenia kurzu

Online marketing pre e-shopy

Super ukázaná teória na praktických príkladoch

Denis V.
Online marketing pre e-shopy

Přínosné, bez zbytečného okecávání a dobře se na to divá, narozdíl od kurzu na Google Ads, kde si jeden ze školících v mezičase kouše nehty apod... :)

Lukáš L.

Online kurz Online marketing pre e-shopy je možné