PPC stratégia pre začiatočníkov

1h 10min
Čas
10
Kapitol
Marketing
Kategória
-
Hodnotenie
Mierne pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu PPC stratégia pre začiatočníkov

Aby boli PPC kampane čo najviac funkčné a prinášali čo najviac konverzií, je dôležité na začiatku správne nastaviť stratégiu, analyzovať konkurenciu a taktiež všetky možnosti kampaní, ktoré v rámci PPC sú k dispozícii. Práve preto sme pripravili tento kurz, ktorý ti pomôže posunúť ešte viac tvojej znalosti v rámci PPC.

V kurze budeme pracovať s niekoľkými analýzami, ktoré môžeš využiť ako pri svojom projekte, tak pri projekte klienta. Vďaka nim si zanalyzuješ konkurenciu, stanovíš hlavné svoje USP, dokážeš sa pozrieť, ako si v hľadanosti vyhľadávania brandu aktuálne vedieš oproti konkurencii a taktiež si v rámci e-shopu dokážeš stanoviť, ktoré produkty sú pre teba dôležité v propagácii a ktoré už menej.

Okrem toho sa spoločne pozrieme na správne nastavenie cieľov kampaní a ako premýšľať v závislosti od cieľov nad vhodnými kampaňami. V neposlednom rade si ukážeme, ako pracovať s media plánmi a klientovi v závislosti od jeho cieľov kampaní poradiť vhodný budget. Tiež si ukážeme, ako zvoliť vhodnú cieľovú skupinu.

Tento kurz je určený nielen pre PPC špecialistov, ale aj pre všetkých marketérov a majiteľov firiem, ktorí chcú bližšie pochopiť marketingové stratégie.

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o PPC stratégii,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu,
  • moderované diskusné fórum,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

PPC strategie pro začátečníky
01 Analýza konkurence
Dostupné len po zakúpení prístupu
02 BCG Matice
Dostupné len po zakúpení prístupu
03 Share of search
Dostupné len po zakúpení prístupu
04 SWOT analýza
Dostupné len po zakúpení prístupu
05 Cíle Jak si stanovit KPI
Dostupné len po zakúpení prístupu
06 Cíle Jaké metriky u kampaní sledovat
Dostupné len po zakúpení prístupu
07 Kanály a kampaně Jak přemyšlet nad výběrem marketingových kanálů
Dostupné len po zakúpení prístupu
08 Rozpočty a media plány Jak na odhad investicí ve vyhledávací síti
Dostupné len po zakúpení prístupu
09 Rozpočty a media plány Jak na odhad investicí v rámci obsahové sítě a video kampaní
Dostupné len po zakúpení prístupu
10 Cílová skupina Jaké jsou možnosti cílení a jak nad cílením uvažovat
Dostupné len po zakúpení prístupu

Pozri aj tieto kurzy

Martina Machalová Martina Machalová
PPC & Social Media Ads specialista