Ozobot Starter

1h 52min
Čas
15
Kapitol
Programovanie
Kategória
-
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Úvod

Ozobot je inteligentný robot navrhnutý na vzdelávanie. Nenásilnou formou hry rozvíja kreativitu, logické a algoritmické myslenie. Na papier mu môžeme kresliť rôzne dráhy, po ktorých sa prechádza. Ak mu neurčíme smer, sám sa na križovatke rozhodne, kam chce ísť. 

Pomocou štyroch základných farieb mu môžeme naprogramovať jeho správanie na nakreslenej dráhe. Je pre neho vytvorené prostredie OzoBlockly, ktoré je spustiteľné priamo vo webovom prehliadači. V tomto prostredí môžeme robota naučiť ako sa má správať na dráhe alebo priamo na stole pomocou spájania blokov.

Na tomto programátorskom krúžku si spolu prejdeme rôzne možnosti tohto drobného robota. Ponoríme sa do dobrodružstva, kde budeme objavovať nielen vedomosti, ale sa aj výborne zabavíme.


Čo sa naučím?

  • ako používať interaktívneho robota Ozobot,
  • kresliť príkazy, ktoré určia ako sa má robot správať,
  • oboznámime sa s intuitívnym prostredím OzoBlockly,
  • programovať robota pomocou príkazov: začneme kreslením, obrázkovými blokmi a postúpime až k reálnemu slovnému kódu,
  • pochopíme programátorské koncepty ako cyklus, premenné, podmienky a tak ďalej.


Minimálne požiadavky

  • programátorský krúžok je určený pre deti vo veku od 8 do 11 rokov,
  • základné ovládanie počítača a práca s myškou,
  • Ozobota, fixky, papiere a nápady počas kurzu zabezpečíme.
Online kurz Ozobot Starter je možné

Zoznam kapitol

Kurz Ozobot
Dostupné v ukážke kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
Dostupné v ukážke kurzu
4 Úroveň 1 - Nováčik 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
5 Úroveň 1 - Nováčik 2
Dostupné len po zakúpení prístupu
6 Úroveň 2 - Začiatočník
Dostupné len po zakúpení prístupu
7 Úroveň 3 - Stredný 1
Dostupné len po zakúpení prístupu
8 Úroveň 3 - Stredný 2
Dostupné len po zakúpení prístupu
9 Úroveň 4 - Úloha Nájdi poklad
Dostupné len po zakúpení prístupu
10 Úroveň 4 - Vysvetlenie kódu Nájdi poklad
Dostupné len po zakúpení prístupu
11 Úroveň 4 - Pokročilý 3 Vlastné vnímanie farieb
Dostupné len po zakúpení prístupu
12 Úroveň 4 - Pokročilý 4 Úloha Závodná dráha
Dostupné len po zakúpení prístupu
13 Úroveň 4 - Pokročilý 5 Úloha Počítanie farieb
Dostupné len po zakúpení prístupu
14 Úroveň 4 - Pokročilý 6 Ktorej je viac
Dostupné len po zakúpení prístupu

Pozri aj tieto kurzy

Ľuboš Jaroš Ľuboš Jaroš
Programovanie pre deti
21 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Posuň svojich najbližších vpred!

Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.