Popis online kurzu Úvod do Google Tag Manager
Google Tag Manager je nástroj, ktorý umožňuje vkladanie najrôznejších analytických a marketingových skriptov na web. Existuje mnoho výhod, prečo pre správu svojich skriptov využívať práve GTM, všetko sa dozviete v kurze. Už roky uľahčuje prácu analytikom a markeťákom.
V online kurze sa dozviete, ako tento nástroj funguje a prakticky si ukážeme, ako môžete s jeho pomocou vložiť meracie skripty na web. Kurz je veľmi praktický a všetko si ukazujeme v prostredí Google Tag Manager a na reálnom webe. Začneme založením GTM kontajnera a vložení GTM snippetu na web. Vloženie si ukážeme pre Shoptet, WordPress a všeobecne do zdrojového kódu. Spoločne si cez GTM nasadíme cookie lištu, konkrétne meranie Google Analytics 4, Meta pixel, Google Ads, LinkedIn insight tag alebo napr. Hotjar. Ukážeme si ako nastaviť, aby sa skripty spúšťali správne so súhlasmi používateľov s cookies. Ako všetko otestovať a vypublikovať.
Kurz je veľmi praktický a spoločne so mnou si môžete nasadiť meranie na vašom webe. Je vhodný pre markeťákov, ktorí chcú byť nezávislí od vývojárov a analytikov. Pre začínajúcich analytikov, ktorí sa s GTM ešte len zoznamujú alebo pre vývojárov, ktorí sa chcú zoznámiť "s druhou stranou". Kurz je vhodný pre začiatočníkov, ktorí s Google Tag Manager začínajú.
Čo sa naučíš
- ako založiť a nasadiť Google Tag Manager na web
- nasadenie značiek na web, ich konfigurácia
- nastavenie značiek a testovanie
- nastavenie meraní GA4, Google Ads, Metax Pixel cez GTM
- publikovanie GTM
Čo všetko dostaneš
-
videotutoriály o Google Tag Manager
- moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektorka kurzu Aneta Hejnová
-
certifikát o absolvovaní kurzu Google Tag Manager
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom