Google Tag Manager

2h 50m 32s
Čas
12
Kapitol
Marketing
Kategória
2.7
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Google Tag Manager

Online marketing a ecommerce business sú krásne v tom, ako sa dajú podrobne merať a vyhodnocovať. Na to ale treba na web nasadiť rôzne marketingové a meracie kódy. Kedysi to bola úloha výlučne pre programátorov, trackovacie pixely bolo treba nasadiť priamo do kódu webu. Marketéri a analytici k tomu nemali prístup a každá drobná zmena, ktorú potrebovali, musela ísť cez programátorov. A keďže programátori majú vo väčšine firiem kopec práce, tak aj na párminutový zásah niekedy bolo treba čakať dni až týždne (vo veľkých firmách so zahlteným IT oddelením aj mesiace). 

Google Tag Manager to úplne zmenil. Vďaka nemu stačí do kódu stránky vložiť jeden skript, pridať dobrú dátovú vrstvu a skoro všetky ďalšie úpravy môžete robiť cez Google Tag Manager. Je to prehľadnejšie, rýchlejšie a pohodlnejšie. Odkedy sa rozšíril GTM, tak mnohí analytici a marketéri (vrátane lektora z tohto kurzu) si už ani nevedia predstaviť, že by meracie kódy spravovali starým spôsobom.

V online kurze Google Tag Manager ti vysvetlíme všetky dôležité pojmy a princípy, ale najmä sa s GTM naučíš pracovať.

Čo sa v kurze Tag Manager naučíš?

  • Ako nasadiť GTM kód a Data Layer na web
  • Ako do neho dostať dáta 
  • Ako nastaviť kódy v GTM (Google Analytics základný, Eventy, Enahnced Ecommerce, HotJar Adwords...)
  • Ako si skontrolovať či je GTM a dataLayer na webe dobre nasadený, či sa meracie pixely odosielajú kam majú. 
  • Ako to celé robiť rozumne a efektívne
Učiť sa budeš na konkrétnych príkladov. Vďaka tomu okrem GTM uvidíš napríklad ako na webe merať výstražné hlášky (to ti pomôže odhaliť problémy na webe), naučíš sa používať šikovné pluginy na debugovanie a spoznáš ďalšie vychytávky.

Pre koho je kurz určený?

Pre všetkých, ktorí potrebujú nasadzovať a upravovať meracie a marketingové kódy na webe. Najčastejšie sú to marketéri, analytici, programátori a ľudia, ktorí si sami spravujú web alebo eshop. Kurz sa zíde aj študentom, ktorí si chcú rošíriť obzory a všetkým, ktorí sa chcú posunúť vo svojej kariére v online marketingu, pretože špecialistov na GTM je na Slovensku (a aj zahraničí) nedostatok.

Čo všetko dostanem?

  • viac ako 3 hodiny detailných videotutoriálov, ktoré môžeš nasledovať klik po kliku
  • pripravené kódy, zadania pre programátorov a vzorové konfigurácie GTM, ktoré môžeš použiť vo svojej praxi
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky ku kurzu odpovedá priamo lektor a tvoji spolužiaci,
  • garancia vrátenia peňazí, ak nebudeš s kurzom spokojný.
Online kurz Google Tag Manager je možné

Zoznam kapitol

Kapitola 0: Úvod do kurzu
Čo je Google Tag Manager
Dostupné v ukážke kurzu
Kapitola 1: Úvod a "spustenie" GTM
Založenie GTM účtu
Dostupné v ukážke kurzu
Základné pojmy, test a publikovanie GTM
Dostupné v ukážke kurzu
Kapitola 2
Premenné, Data Layer + ukážka merania warningov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Ecommerce meranie
Dostupné len po zakúpení prístupu
Eventy v dataLayery
Dostupné len po zakúpení prístupu
Typy eventov
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kapitola 3: Rekapitulácia
Rekapitulácia časť I
Dostupné len po zakúpení prístupu
Rekapitulácia časť II
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kapitola 4: Záverečné vychytávky
Looup Tables
Dostupné len po zakúpení prístupu
Vychytávky v GTM
Dostupné len po zakúpení prístupu
Kapitola 5: Záver
Záver kurzu GTM
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Google Tag Manager

Igor M.

Google Tag Manager

Začiatok kurzu bol prehľadný a zrozumiteľný. Sumarizácia v tej som sa strácala. Užitočné by bol rozdeliť kurz pre nastavenie najčastejších TAGov, ktoré sa na weboch používajú aj s krok za krokom riešením. Príklady boli fajn len trochu viac systematickejší systém vysvetľovania a ísť po základných nastaveniach by som v kurze ocenila.

Patrícia P.

Pozri aj tieto kurzy

Peter Jakuš Peter Jakuš
webová analytika, GTM