Úvod do Google Tag Manager

1h 1min
Čas
11
Kapitol
Marketing
Kategória
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Úvod do Google Tag Manager

Google Tag Manager je nástroj, ktorý umožňuje vkladanie najrôznejších analytických a marketingových skriptov na web. Existuje mnoho výhod, prečo pre správu svojich skriptov využívať práve GTM, všetko sa dozviete v kurze. Už roky uľahčuje prácu analytikom a markeťákom.

V online kurze sa dozviete, ako tento nástroj funguje a prakticky si ukážeme, ako môžete s jeho pomocou vložiť meracie skripty na web. Kurz je veľmi praktický a všetko si ukazujeme v prostredí Google Tag Manager a na reálnom webe. Začneme založením GTM kontajnera a vložení GTM snippetu na web. Vloženie si ukážeme pre Shoptet, WordPress a všeobecne do zdrojového kódu. Spoločne si cez GTM nasadíme cookie lištu, konkrétne meranie Google Analytics 4, Meta pixel, Google Ads, LinkedIn insight tag alebo napr. Hotjar. Ukážeme si ako nastaviť, aby sa skripty spúšťali správne so súhlasmi používateľov s cookies. Ako všetko otestovať a vypublikovať.

Kurz je veľmi praktický a spoločne so mnou si môžete nasadiť meranie na vašom webe. Je vhodný pre markeťákov, ktorí chcú byť nezávislí od vývojárov a analytikov. Pre začínajúcich analytikov, ktorí sa s GTM ešte len zoznamujú alebo pre vývojárov, ktorí sa chcú zoznámiť "s druhou stranou". Kurz je vhodný pre začiatočníkov, ktorí s Google Tag Manager začínajú.

Čo sa naučíš

  • ako založiť a nasadiť Google Tag Manager na web
  • nasadenie značiek na web, ich konfigurácia
  • nastavenie značiek a testovanie
  • nastavenie meraní GA4, Google Ads, Metax Pixel cez GTM
  • publikovanie GTM

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o Google Tag Manager
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektorka kurzu Aneta Hejnová
  • certifikát o absolvovaní kurzu Google Tag Manager
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom

Zoznam kapitol

Google Tag Manager pro začátečníky
01 Úvod do GTM a jeho výhody
Dostupné len po zakúpení prístupu
02 Založení účtu a implementace na web
Dostupné len po zakúpení prístupu
03 Orientace v GTM a vytváření značek
Dostupné len po zakúpení prístupu
05 Google Analytics 4 - Config tag
Dostupné len po zakúpení prístupu
06 Google Analytics 4 - měření událostí
Dostupné len po zakúpení prístupu
07 Google Ads - konverzní skripty
Dostupné len po zakúpení prístupu
08 Meta pixel (Facebook)
Dostupné len po zakúpení prístupu
09 Hotjar - heatmapy
Dostupné len po zakúpení prístupu
10 LinkedIn insights
Dostupné len po zakúpení prístupu
11 Publikace GTM a závěr
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Úvod do Google Tag Manager

Velice přehledné, informativní a vše skvěle vysvětleno!

Barbora M.

Úvod do Google Tag Manager

Začátečníci z toho budou mít hlavu, jako pátrací balón, ale i tak tento kurz patří k těm lepším a dávám palec pět z pěti.

Ondřej S.

Pozri aj tieto kurzy

Aneta Hejnová Holá Aneta Hejnová Holá
webový analytik
1 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Posuň svojich najbližších vpred!

Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.