Popis online kurzu Social media stratégia
Sociálne siete by sa nemali robiť pocitovo 🙅♂️
Komunikácia na nich by mala vychádzať z dát, mať pevné základy a jasné smerovanie.
Presne k tomu pomôže kvalitne pripravená social media stratégia, ktorou si prejdeme v tomto online kurze.
Kurz je rozdelený na dve časti:
1️⃣ V prvej, teoreticke, si prejdeme 11 konkrétnymi časťami, ktoré by mala optimálna stratégia obsahovať. Zadefinujeme si ciele a cieľové skupiny, pozrieme sa, čo robí konkurencia, vyberieme si platformy, ktoré budeme využívať a nastavíme si témy a formy obsahu. Zapracujeme na community managemente či zadefinovaní procesov.
2️⃣ Druhá časť je venovaná konkrétnej ukážke vypracovanej stratégie pre značku Slovenské Vinice, preto ktorú som pracoval. Každý z 11 krokov uvidíš prevedený do reality.
Verím, že ti tento kurz pomôže urobiť si poriadok v tom, ako pracuješ so sociálnymi sieťami, a budeš ich môcť využívať bez stresu, zmysluplne a udržateľne 😉
Čo sa naučíš
- čo je to social media stratégia,
- prečo mať social media stratégiu,
- na čo slúži social media stratégia,
- aké časti má kvalitne pripravená stratégia,
- vytvoriť social media stratégiu pre svoj biznis.
Čo všetko dostaneš
-
videotutoriály o tvorbe social media stratégie,
- moderované diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor kurzu Tony Dúbravec,
-
certifikát o absolvovaní online kurzu Social media stratégia,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.