Popis online kurzu
Zdraví prvý zákazník, alebo dodávateľ? Kto platí na obchodnom obede? Je nezdvorilé odmietnuť ponúkané občerstvenie alebo sa posadiť bez vyzvania? Ako reagovať na ponuku tykania, keď ste žena?
Bežné situácie v kanceláriách, na schôdzkach, pri rokovaniach a obchodných obedoch sú pravidiel etikety plné. Naučte sa ich s prehľadom ovládať v tomto viac ako hodinovom online kurze.
Predávať nestačí. Získajte srdcia Vašich klientov.
Kto podáva (a najčastejšie zle) ruku ako prvý? Kam si sadá (väčšinou zle) najčastejšie muž? Čo urobíte s vizitkou alebo nechceným darom a ako budete reagovať, keď vám niekto navrhne tykanie, ste žena a neprajete si to?
Byť zdvorilým dodávateľom alebo obchodnou partnerkou je neobvyklá konkurenčná výhoda. Staňte sa aj Vy dámou alebo gentlemanom v očiach vašich zákazníkov.
Tento kurz je celkom tvrdý tréning
Je to pohľad do prostredia, kde sa denne pohybujete. A často nevedomky robíte chyby. Program, ku ktorému sa môžete stále vracať. Prevedie vás vašim dňom v práci, pri schôdzkach a bežných business príležitostiach. Či ste v roliach obchodníčok, konzultantov, obchodných poradkýň či predávajúcich.
Kurz je určený pre ženy aj mužov z odborov:
- poradenstvo a obchod B2C,
- manažment a vedenie firiem,
- služby a predaj B2B,
- konzultácie a marketing,
- nákup a prieskum trhu,
- back office aj front office,
- MLM a priamy predaj,
- a ostatných odborov, kde sa stretávate s ľuďmi.
Obsah online kurzu, čo sa naučíte
Preberieme spoločne:
- dôvody pre úctu, rešpekt, empatiu a takt k zákazníkom,
- predstavovanie, vizitky, dary, schôdzky, pracovné obedy, kaviareň, firemné akcie,
- korektnú a prehľadnú elektronickú korešpondenciu, ako správne písať obchodný e-mail,
- vhodné a zdvorilé obchodné telefonáty,
- a desiatky ďalších situácií modernej business etikety.
Témy online kurzu:
- Nástrahy spoločenského správania pri obchodnej schôdzke.
- Predstavenie seba samého a firmy v niekoľkých sekundách.
- Správanie v kanceláriách, pri schôdzkach a obchodných obedoch.
- Ako konať na obchodnej schôdzke, podávanie rúk aj vizitiek.
- Predstavenie, oslovenie, hodnosti, tituly a tykanie. A čo funkcie?
- Ako budovať atraktívny vzťah so zákazníkmi svojim správaním.
- Dary, reklamné predmety a (ne)darčeky. A ako ich odovzdávať.
- Moderná etiketa na eventoch, rautoch a firemných akciách.
Čo všetko dostanete
-
videotutoriály o obchodnej etikete,
-
certifikát o absolvovaní kurzu,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.