Email marketing

2h 44m 8s
Čas
10
Kapitol
356
Študentov
4.8
Hodnotenie
Mierne pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V online kurze Email marketing sa naučíš, ako z tvojho e-mail marketingu získať maximum a urobiť z neho skvelý zdroj nových objednávok. Email marketing patrí medzi najdôležitejšie nástroje komunikácie s tvojimi zákazníkmi. V kurze sa naučíš všetko podstatné pre efektívne vykonávanie emailového marketingu.
Aj napriek narastajúcemu množstvu spamu a nevraživosti mnohých ľudí k obchodným ponukám patrí e-mailing k účinným nástrojom propagácie, online predaja aj starostlivosti o zákazníkov. Široké pole bezplatných či veľmi lacných nástrojov ho robí dostupným prakticky pre každého podnikateľa. Ale vieš ho využiť na maximum? Spoločne sa pozrieme na tie najdôležitejšie metriky, ktoré delia príjemcu tvojho e-mailu od nákupu a teba od nových objednávok.

Cieľ kurzu

  • predstaviť kľúčové metriky e-mail marketingu, ktoré vypovedajú o doručiteľnosti e-mailov, miere zaujatia príjemcov atď.,
  • naučiť ťa, ako tieto metriky neustále zlepšovať a zvyšovať tak úspešnosť tvojich e-mailingových kampaní,
  • naučiť ťa analytické postupy a nástroje pre testovanie, ktoré ti pri zvyšovaní úspešnosti vašich e-mailingových kampaní pomôžu.

Čo sa v kurze naučíš

  • aké metriky by si pri e-mail marketingu mal(a) sledovať,
  • ake technické nastavenia (domény, servery, e-mailingové nástroje) sú potrebné pre správnu funkčnosť e-mail marketingu,
  • pre aké typy komunikácie so zákazníkmi (a v akých fázach životného cyklu zákazníka) sa e-mail marketing môže uplatniť,
  • ako pracovať s textom a všeobecne obsahom, aby si zo svojich kampaní dostal(a) čo najviac,
  • ako vyhodnocovať úspešnosť e-mailingu a jeho dopadov na návštevnosť webu a konverzie (objednávky),
  • ako robiť e-mailing v súlade s platnými zákonmi a nariadeniami EÚ ohľadom GDPR.

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o email marketingu,
  • diskusné fórum,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti.
Online kurz Email marketing je možné

Zoznam kapitol

Email marketing
Intro
1. E-mailing jako součást marketingové propagace
2. Míra doručení aneb jak ovlivnit doručitelnost svých e-mailových kampaní
3. Míra otevření aneb co dělat, aby si váš e-mail přečetlo co nejvíce příjemců
4. Míra odhlášení - co ji ovlivňuje a jak se k ní postavit čelem
5. Míra prokliku a obsah v e-mailingu aneb jak popostrčit čtenáře, aby udělali, co chceme
6. Míra konverze aneb když e-maily plní naše marketingové a obchodní cíle
7. A/B a multivariantní testování aneb zlepšujeme výkon našich e-mailingů
8. E-mailová databáze = poklad každého e-mailingového specialisty
9. GDPR v e-mail marketingu aneb jak zajistit, aby naše kampaně byly v souladu s Nařízením EU

Hodnotenia kurzu

Email marketing

Skvele koncipovaný kurz s jasnou štruktúrou, množstvom užitočných informácií a dobrých príkladov. Tento kurz Vám dá skvelý prehľad o email marketingu.

Patrícia P.
Email marketing

Necelé tři hodiny nabité maximem informací. Super, děkuji.

Taťána V.

Pozri aj tieto kurzy

Michal Kubín
Podnikanie, marketing