Data-driven online marketing a biznis

1h 41m 10s
Čas
10
Kapitol
826
Študentov
4.7
Hodnotenie
Mierne pokročilý
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu


O dátach, analýzach a tom, že v digitálnom marketingu sa dá merať takmer všetko, sa hovorí už roky. Zo slova data-driven (či už data-driven biznis, rozhodovanie alebo marketing) sa stal buzzword. Čo to však reálne znamená? Ako sa dopracovať k skutočne data-driven marketingu a firemnej kultúre?


V DASE pracujeme pre holandských a nemeckých klientov. V oboch krajinách majú firmy stále problém definovať, dodržať svoju analytickú stratégiu a byť skutočne data-driven. Na Slovensku máme pred sebou ešte väčší kus cesty. Začať treba od základov.

Vďaka kurzu sa naučíte:

Ako vám analytická stratégia pomáha pri dosahovaní vašich biznis či marketingových cieľov:


  • čo je to analytická vyspelosť a ako sa k nej dopracovať,
  • zásady efektívnej analytiky,
  • ako začať s budovaním analytickej stratégie,
  • na čo všetko myslieť v procese zavádzania analytickej stratégie,
  • ako udržiavať nastavenú data-driven kultúru vo firme.
Teória je v kurze vždy demonštrovaná na praktickom príkladoch tak, aby ste si aj sami vedeli, krok za krokom, vytvoriť analytickú stratégiu.

Tento kurz je určený všetkým, ktorí chcú:

  • vedieť, ako vďaka analytike efektívnejšie dosahovať biznis a marketingové ciele,
  • pochopiť, čo pre firmu znamená „byť data-driven“,
  • naučiť sa uvažovať data-driven,
  • vidieť širší obraz (big picture) pri tvorbe stratégie firmy či marketingu
Kurz nie je určený tým, ktorí hľadajú rýchle a instantné návody na dosahovanie cieľov. Treba si uvedomiť, že stať sa skutočne data-driven firmou vyžaduje mnoho času, námahy a investovaných prostriedkov. Ak sú však vaše merania a analýzy správne, tak vám pomáhajú byť efektívnejšími. Vďaka nim dosiahnete vaše ciele rýchlejšie, kvalitnejšie a lacnejšie. Správne nastavenú analytickú stratégiu spoznáte podľa toho, že vám pomáha plniť vaše biznis ciele.

Čo všetko dostaneš: 

  • takmer 2 hodiny tutoriálov 
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade, že nebudeš s kurzom spokojný
  • vzorové dokumenty na vytvorenie: 
    • dotazníka k úvodnému brainstormingu
    • measurement plánu (stratégie)
    • implementačného dokumentu
    • analytického auditu
  • odkazy na užitočné zdroje
Online kurz Data-driven online marketing a biznis je možné

Zoznam kapitol

Data Driven marketing
Intro
2. 5 princípov efektívnej analytiky
3. Úvodný brainstorming k analytickej stratégii a nastavovanie cieľov
4. Measurement plán, tvorba analytickej stratégie
5. Tvorba implementačného dokumentu
6. Čistota a konzistentnosť dát
7. Reportovanie
8. Atribúcia
9. Analytické a reportovacie nástroje

Hodnotenia kurzu

Data-driven online marketing a biznis

Z hľadiska informatívneho charakteru dobrý kurz. Oceňujem aj priložené materiály. Z hľadiska využitia informácií do praxe trochu zložitejšie vo vlastnej réžií.

Patrícia P.

Pozri aj tieto kurzy

Júlia Micháleková
online marketing