Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete
Kurz bol fajn, ale z posledných dvoch kapitol by som vynechala reči o lockdownoch, očkovaní a politike. Nečakám, že pri mojom budúcom podnikaní (kvôli ktorému si robím tento kurz) sa budú pod mojimi príspevkami ľudia vyjadrovať na tieto témy. Mohli ste radšej uviesť nejaké praktické príklady zo života podnikateľa či marketéra. Alebo je to preto, že slová ako "hejt" a "troll" registrujem len od prepuknutia pandémie corona vírusu, takže sa táto terminológia začala používať len v súvislosti s týmito témami? Nepochopila som, prečo označujete za hejterov aj všetkých ľudí, ktorí len vyslovia svoj názor na danú vec, hoci nenadávajú alebo nepíšu nič negatívne. Slovo "hejt" je odvodené z anglického slova "nenávisť". To, že niekto reklamuje studený hotdog, nie je nenávisť, ale reklamácia chybného produktu, prípadne kritika, vďaka ktorej upozorníte zamestnanca, aby nevydával studené hotdogy, ospravedlníte sa zákazníkovi a on si bude šťastne kupovať hotdogy aj naďalej, pretože ich miluje. Žiadna nenávisť. Alebo to, že niekto vám pošle veľa zdrojov, nie je nenávisť, ale len poukázanie na druhú stranu mince. V prípadoch, keď podľa vašej schémy "neexistuje pravda", prečo je človek označovaný tiež za hejtera? Hejt je predsa nenávistný komentár.
Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete
Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.