Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete

41min
Čas
4
Kapitoly
Marketing
Kategória
4.8
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete

Vitajte v revolučnom online kurze, ktorý vám dá do rúk účinné nástroje na zvládanie problému s hejtermi na sociálnych sieťach.

Dostali ste hejt na Facebooku a neviete, čo ďalej? Nádych, výdych - svet sa nerúca! Náš online kurz "Takto skrotíte hejterov" vám poskytne dva overené frameworky, s ktorými sa stanete majstrami v krotení negatívnych komentárov na sociálnych sieťach.

Čo vás v kurze Takto skrotíte hejterov čaká

  1. Dva exkluzívne frameworky pre zvládanie hejtov: Za menej ako hodinu sa naučíte dva účinné prístupy, ktoré vám pomôžu elegantne a profesionálne reagovať na akýkoľvek hejt. Tieto frameworky sú navrhnuté špeciálne pre prostredie sociálnych sietí.
  2. Premena hejtu na príležitosť: Odkryjeme vám tajomstvá, ako využiť negatívne komentáre vo svoj prospech. Naučíme vás, ako z hejtu vytvoiť príležitosť na posilnenie vašej online prezentácie a značky.
  3. Najnovšie dáta o hejte medzi Slovákmi: Predstavíme vám čerstvé výsledky prieskumu o vnímaní a reakciách na hejt v slovenskom online prostredí. Tieto informácie vám poskytnú cenný kontext pre vaše stratégie.
  4. Krízový manažment v praxi: Čo robiť, keď situácia prerastie do komunikačnej krízy? Naučíme vás osvedčené techniky krízovej komunikácie, ktoré vám pomôžu zachovať chladnú hlavu a profesionalitu.
  5. Praktické cvičenia a modelové situácie: Svoje nové zručnosti si ihneď vyskúšate na reálnych príkladoch zo sociálnych sietí. Pripravili sme pre vás sériu scenárov, na ktorých si otestujete oba frameworky.

Pre koho je kurz Takto skrotíte hejterov ideálny?

  • Social media manažérov a marketérov
  • Influencerov a tvorcov obsahu
  • Komunitných manažérov
  • Podnikateľov a startupistov aktívnych na sociálnych sieťach
  • Každého, kto chce zlepšiť svoju odolnosť voči online kritike

Prečo si vybrať práve tento kurz? 

Náš lektor, skúsený expert na digitálnu komunikáciu, vás s humorom a ľahkosťou prevedie svetom online kritiky. Jeho prístup vám pomôže získať potrebný nadhľad a sebadôveru v každej situácii na sociálnych sieťach.

Nestrácajte čas paralyzovaní strachom z hejterov. S našimi dvoma overenými frameworkmi budete pripravení nielen čeliť negatívnym komentárom, ale aj využiť ich ako odrazový mostík k väčšiemu úspechu na sociálnych sieťach.

Čo všetko v kurze Takto skrotíte hejterov získate

  • videotutoriály o tom, ako skrotiť hejterov na sociálnych sieťach,
  • moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedá autor kurzu Braňo Macko,
  • certifikát o absolvovaní online kurzu Takto skrotíte hejterov,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.

Zoznam kapitol

Fakujte hejterov. Nežne.
1. Nebuďte ako Rytmus
Dostupné len po zakúpení prístupu
2. Hejt na Slovensku: čerstvé dáta
Dostupné len po zakúpení prístupu
3. Čo robiť, keď príde hejt
Dostupné len po zakúpení prístupu
4. Ako zvládnuť hejt v krízovej komunikácii
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete

Kurz bol fajn, ale z posledných dvoch kapitol by som vynechala reči o lockdownoch, očkovaní a politike. Nečakám, že pri mojom budúcom podnikaní (kvôli ktorému si robím tento kurz) sa budú pod mojimi príspevkami ľudia vyjadrovať na tieto témy. Mohli ste radšej uviesť nejaké praktické príklady zo života podnikateľa či marketéra. Alebo je to preto, že slová ako "hejt" a "troll" registrujem len od prepuknutia pandémie corona vírusu, takže sa táto terminológia začala používať len v súvislosti s týmito témami? Nepochopila som, prečo označujete za hejterov aj všetkých ľudí, ktorí len vyslovia svoj názor na danú vec, hoci nenadávajú alebo nepíšu nič negatívne. Slovo "hejt" je odvodené z anglického slova "nenávisť". To, že niekto reklamuje studený hotdog, nie je nenávisť, ale reklamácia chybného produktu, prípadne kritika, vďaka ktorej upozorníte zamestnanca, aby nevydával studené hotdogy, ospravedlníte sa zákazníkovi a on si bude šťastne kupovať hotdogy aj naďalej, pretože ich miluje. Žiadna nenávisť. Alebo to, že niekto vám pošle veľa zdrojov, nie je nenávisť, ale len poukázanie na druhú stranu mince. V prípadoch, keď podľa vašej schémy "neexistuje pravda", prečo je človek označovaný tiež za hejtera? Hejt je predsa nenávistný komentár.

Jana P.

Takto skrotíte hejterov: 2 frameworky pre sociálne siete

Martina K.

Pozri aj tieto kurzy

Braňo Macko Braňo Macko
Creative director
4 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Posuň svojich najbližších vpred!

Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.