Popis online kurzu Google Ads
Kurz Google Ads pre začiatočníkov ti otvorí brány do sveta PPC reklám. PPC je skratka z anglického pay-per-click a znamená to platba za preklik. Ide o reklamný model, v ktorom inzerent platí len vtedy, pokiaľ používateľ na jeho reklamu klikne. Inzerent teda neplatí vtedy, keď sa jeho reklama vo vyhľadávaní zobrazí. Okrem toho sa reklama zobrazuje naozaj len tým, ktorí o vybrané produkty či služby prejavili reálny záujem a vyhľadávajú ich. PPC je čoraz viac používaný pojem, bez ktorého sa v dnešnom online svete človek nezaobíde. Či už sa pripravuješ stať dokonalým PPC-čkárom alebo si chceš spravovať svoje reklamy sám, v tomto online PPC kurze zistíš ako si s Google Ads efektívne poradiť.
Kurz ťa prevedie tým najdôležitejším, čo potrebuješ vedieť, ale skutočnosť ti ukáže koľko času musíš byť odhodlaný reklamám venovať. Na to, aby si sa stal profíkom, musíš obetovať svoj čas a venovať stovky hodín PPC reklamám. Neustále zmeny, ktoré Google Ads prináša musíš pravidelne sledovať. Je dosť pravdepodobné, že v dobe, keď budeš kurz pozerať už budú dostupné pre Google Ads ďalšie zmeny, možnosti a funkcionality. Preto treba mať oči otvorené a sledovať, čo sa deje, lebo len tak môžeš byť naozajstný profík.
Ako už možno tušíš alebo vieš, Google Ads je najznámejší a najrozšírenejší reklamný systém na svete. To najdôležitejšie o Google Ads ti napoviem v tomto kurze a pripravím ťa na cestu profíka v tomto systéme. PPC reklama má mnoho rozličných formátov, v reklamnej platforme Google Ads sa najčastejšie používajú tieto:
- Search Ads – reklama vo vyhľadávaní,
- Shopping Ads – reklamy v nákupoch pre majiteľov e-shopov,
- Display Ads – grafická reklama najmä v podobe bannerov (text, video, obrázok) zobrazovaná na internetových stránkach,
- Video Ads – video reklama najmä na YouTube, ktorá sa zobrazuje pred, počas alebo po prehratí videa,
- Gmail Ads – reklama v emailovej schránke Gmail.
Čo sa naučíš v kurze Google Ads
- ako si založiť Google Ads účet a typy kampaní,
- úvodné nastavenia Google Ads účtu,
- kľúčové slová, plánovač kľúčových slov, typy zhody kľúčových slov,
- vyhľadávacia sieť a tvorba textových reklám,
- obsahová sieť
- kde sa zobrazuje displayová kampaň,
- cielenie,
- remarketing,
- shopping kampane,
- discovery kampaň,
- inteligentné smart kampane,
- pokročilé nastavenia v Google Ads,
- reporting.
Čo všetko dostaneš
- videotutoriály o reklamách v Google Ads,
- certifikát o absolvovaní kurzu,
- garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom,
- moderované diskusné fórum.