Performance Marketing

2h 19m 18s
Čas
24
Kapitol
1 500
Študentov
4.6
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Performance alebo výkonnostný marketing nie je len o PPC reklamách a ich vyhodnocovaní. Performance marketing sa skladá z viacerých činností, ktoré na seba nadväzujú a pri ich dodržiavaní dokážeš efektívnejšie pracovať s celkovým online marketingom tvojej značky alebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za najdôležitejšie časti celého performance marketingu stratégiu, kreativitu, mediálne nástroje, optimalizáciu webstránky, prácu s používateľmi a testovanie a vyhodnocovanie. Práve týmto témam sa bude venovať v tomto online kurze výkonnostného marketingu.

Po absolvovaní kurzu sa naučíš správne používať, merať a vyhodnocovať online marketingové mediálne nástroje a hlavne ich spájať tak, aby tvoje kampane fungovali omnoho efektívnejšie. Posunieš tak svoj online marketing na úplne nový level.

V druhej časti online kurzu ti lektor Kamil na rôznych reálnych príkladoch firiem ukáže, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu. V záverečnom videu kurzu sa tiež dozvieš, ako správne merať návratnosť investícií do tvojich marketingových kampaní (ROI).

Čo sa naučíš

  • čo je to performance marketing
  • aké reklamné formáty existujú v online marketingu
  • najpoužívanejšie online marketingové nástroje:
    • Google AdWords
    • Facebook, Instagram, Twitter
    • RTB (Real-Time Bidding)
    • newsletter a direct marketing
    • content marketing
  • čo je landing page a ako tvoriť wireframy
  • A/B testovanie a vyhodnocovanie v online marketingu
  • ako vytvoriť komplexnú online marketingovú stratégiu
  • ako merať návratnosť investície (ROI) do online marketingu

Čo všetko dostaneš

  • čaká na teba viac ako 20 videotutoriálov,
  • 2 hodiny učiva,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor,
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný.
Online kurz Performance Marketing je možné

Zoznam kapitol

Úvod do kurzu Performance Marketing
Základy Performance Marketingu
1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu
1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj
1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj
1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj
1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj
1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj
1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj
1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj
1.12 Čo je Landing Page?
1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page
1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?
1.15 A/B testovanie Landing Page
1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]
1.17 A/B testovanie v Online Marketingu
1.18 Reálne ukážky A/B testov
Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky
2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie
2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity
2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky
2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne
2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu

Hodnotenia kurzu

Performance Marketing

Celkom dobre koncipovaný kurz s konkrétnymi príkladmi. Vhodný na základnú orientáciu v Performance marketingu. Odniesla som si niekoľko vysvetlených marketingových výrazov, zaujímavá časť je k A/B testom, wireframe a konkrétne príklady nástrojov, ktoré viete v rámci marketingu využiť. Je to základ, ktorý určite poteší nováčikov, ale aj obohatí možno pár tipmi skúsených marketérov. Aj samotná prezentácia je príjemná. Iba tá zvučka na začiatku a konci, tu by som upravila znížením zvuku, lebo prekrýva reč prezentujúceho.

Patrícia P.
Performance Marketing

Vecný, porozumiteľný kurz, z ktorého si každý zoberie kopec užitočných informácii.

Matej W.

Pozri aj tieto kurzy

Kamil Aujesky
performance marketing