Marketingové prieskumy

0h 54m 17s
Čas
22
Kapitol
165
Študentov
1.5
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

Vitajte v online kurze Marketingové prieskumy pre začiatočníkov. Chcete si založiť svoj vlastný biznis? Potrebujete svoj existujúci biznis posunúť tým správnym smerom, získavať nových a správnych zákazníkov? Marketingové prieskumy hlavne na začiatku podnikania odporúča každý odborník. Aby ste sa vedeli efektívne nasmerovať a presadiť na trhu, je potrebné trh aj poznať. 

V tomto kurze Vás prevediem základmi prípravy marketingových prieskumov konkurencie a zákazníkov a ukážem Vám ako dáta zbierať tak, aby boli užitočné pri predaji a marketingu. 

Na začiatku si vysvetlíme základné pojmy a ciele - prečo vôbec prieskumy robiť, ako a kedy sú užitočné. Najskôr sa v časti Brainstorming a príprava naučíme, ako sa na prieskum pripraviť - aké informácie sú pre nás dôležité. 

Následne si postupne prejdeme prieskum konkurencie formou mystery shopping a prieskum zákazníkov formou dotazníkových prieskumov. Prezradím Vám metódy zberu, na čo si pri zbere dát dávať pozor a vyhodnocovanie jednotlivých typov prieskumov. Dostanete aj tipy, ako takéto prieskumy využiť v praxi pri predaji a ako sú užitočné v digitálnom marketingu.

Po tomto kurze si budete sami schopní definovať svoju konkurenciu a cieľové segmenty zákazníkov, preskúmať získať dáta tak, aby ste sa na trhu efektívne odlíšili, vedeli sa predať a prispôsobiť trhu svoj marketing.

Čo sa naučíš

  • ako robiť prieskum konkurencie,
  • mystery shopping a jeho využitie,
  • B2C mystery shopping,
  • dotazníkový prieskum,
  • vyhodnocovanie dotazníkov,
  • využitie prieskumov v online a pri tvorbe obsahu.

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o marketingových prieskumoch,
  • moderované diskusné fórum,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti,
  • certifikát o absolvovaní kurzu.

Zoznam kapitol

Úvod a základy
1 Úvod
2 Základné pojmy
Príprava na prieskum
3 Príprava a brainstorming
Prieskum konkurencie
4.1 Úvod - mystery shopping
4.2 Využitie - mystery shopping
4.3 Mystery shopping - príprava
4.4 Úvod k scenárom
4.5 Základy pre tvorbu scenáru
4.6 Možné reakcie
B2C mystery shopping
5 B2C mystery shopping
5.1 Ako nájsť mystery shopperov
5.2 Ako zostaviť dotazník na B2C mystery shopping
5.3 Ako výhodnotiť B2C mystery shopping
Dotazníkový prieskum
6 Dotazníkový prieskum zákazníkov
6.1 Využitie
6.2 Úvod k dotazníkom
6.3 Stred dotazníku
6.4 Záver s kontaktmi
6.5 Databáza
6.6 BONUS - Typy otázok v dotazníku
Záver a prax
7 Praktické príklady
8 Využitie prieskumov v online a tvorbe obsahu

Hodnotenia kurzu

Marketingové prieskumy

Radím medzi slabšie kurzy vzhľadom na obsah a spôsob prezentácie. Oceňujem príklady z praxe a priložený materiál ku kurzu. A tiež prijemný hlas, avšak možno prirodzenejšia prezentácia by výrazne zlepšila dojem aj bez zmeny obsahu.

Patrícia P.
Marketingové prieskumy

Veľmi slabý kurz. Informácie ktoré si človek prečíta všade na internete.

Michal Š.

Online kurz Marketingové prieskumy je možné